صابر

چای می‌خورین یا قهوه؟
دیوار و طاقچه

دیوار و طاقچه

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۵۷ ق.ظ

داشتم دنبال یه چیز جدید برای روی دیوار وبلاگ می‌گشتم که به موضوعات جالبی برخوردم.

اولیش موضوع نقاشی روی دیوار بود. شاید مردم این کار را برای دیوار منزل، زیاد نپسندن و یا اینکه کار بسیار پرخرجی باشه. اما خب اگر هم طرحش ساده باشه و هم قیمتش پایین، به نظر من ارزش فکر کردن و پرداختن داره. مثلا این طرح رو خودم پسندیدم چون عمق و رنگ‌ مناسبی داره. برای دیدن منبع هر تصویر روش کلیک کنید.

تصویر دیواری زیر هم که به نظر تخت میاد جالبه. هر چند که رنگ زردش شاید یه کم تند به نظر بیاد. طرح های دیگه هم اگر روی عکس کلیک کنین از این مدل میتونین ببینین اما به نظرم زیادی شلوغ میشن. نکته مهم توی انتخاب تصاویر در واقع ترکیب رنگ اون‌هاست که باید به نوعی آرامش بخش و دوست داشتنی باشه (شاید مهمترین نکته). و دیگری سوژه مناسب. بعد از اون ... نمی‌دونم :) خب باید از متخصصین طراحی داخلی و افراد مرتبط بپرسیم!


دومیش طاقچه‌های دیواری بود. جایی که بشه روش وسایل تزئینی و زیبایی گذاشت. صنایع دستی و یا مثلا گلدان گیاه و ... من خودم گیاه رو خیلی دوست دارم. البته در اینترنت مثلا wall shelves یا plant shelves یا plot on wall و عبارات مشابه رو جستجو کنید به نتایج خیلی جالب می‌رسید. در هر صورت دیوار ساده خالی خوبه اما نه دیگه همه‌اش!

از طرح های ساده گرفته











تا شاید بامزه‌تر و شلوغ‌تر




اینا دیگه واقعا زیبا هستن




و کلی تصویر زیبای دیگه که روی هر کدام از عکس‌ها کلیک کنید می‌تونید تصاویر مرتبط با اون رو هم ببینید.
تصویر زیر تنها یک گوشه از حیاط خانه مادر است. مادر به گل و گیاه و طبیعت علاقه خیلی زیادی دارند و کلی گل و گیاه نگه‌داری می‌کنند. خدا می‌دونه که چقدر خوبه این دوست داشتن طبیعت. من دعا می‌کنم این جور آدمها زیاد بشند.
  • صابر راستی کردار

اجتماعی

نظرات (۱)

تصاویر باحالی بودن...
من رو وسوسه کردن تا به فکر یه گلدون کوچیک برای اتاقم باشم :D
پاسخ:
اگه تهیه کردین حتما یه تصویر از اون برای مخاطبانتون بزارید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

saber.rastikerdar بر روی جی‌میل گوگل
github.com/rastikerdar
twitter.com/rastikerdar
instagram.com/rastikerdar