صابر

چای می‌خورین یا قهوه؟

زندگی با سرطان

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۹:۵۵ ب.ظ

قبل از هر چیزی برید به این صفحه و فونت‌هاتون رو آپدیت کنید.

سلام به همه!

چه شده؟
خدا به شما سلامتی بده. سال گذشته با درد فراوان در سمت چپ لگن و عکس‌برداری متوجه شدم که دچار سرطان شده‌ام. آن هم از نوع متاستاز یا مرحله چهار. بدخیم وخیم. متاستاز یا متاستاتیک یعنی منشاء تومور فرد، تومور دیگری در بدنشه و سلول‌های سرطانی آن تومور در جای دیگری نشسته‌اند. در واقع سرطان در بدن فرد پخش شده است. متاستاز تقریبا آخر خط هست.
گزارش ام آر آی از لگن

جواب پاتولوژی از نمونه‌برداری از تومور لگن می‌گفت منشاء آن در گوارش است.
گزارش پاتولوژی لگن

اما در گوارش (با عکس‌برداری و آندوسکوپی و کلونوسکوپی) چیزی پیدا نکردیم تا رسیدیم به ریه و دیدیم یک تومور غیر کوچک به همراه تومورهای کوچک در ریه جا خشک خوش کرده‌اند. توجه داشته باشید من سابقه استعمال دخانیات یا نوشیدن مشروبات الکلی یا خوردن فست‌فود و ... اصلا نداشته‌ام. زندگی سالم.
گزارش سی تی اسکن از ریه

به هر حال دکترها احتمال داده‌اند که منشاء از ریه باشد اگر چه جواب پاتولوژی آن را تایید یا رد نمی‌کرد. یعنی گزارش پاتولوژی نامشخص بود.
گزارش پاتولوژی ریه

همچنین گزارشی از ام آر آیِ سر نشان از سالم بودن مغز می‌داد.

خب با توجه به اینکه من با دو عصا راه می‌رفتم (می‌روم) و رفت و آمدم و به طور کلی اوضاع من بسیار دشوار شده بود من رو بستری کردند و ۱۵ جلسه پرتودرمانی بر روی تومور لگنم انجام دادم. تومور کوچک شد. اما خب متاسفانه اوایل پرتودرمانی لخته خونی در پای من ایجاد شد که پای من رو تبدیل به پای فیل کرد. به طوری که نمی‌تونستم پام رو خودم بلند کنم. سپس ۶ جلسه شیمی‌درمانی با داروی مخصوص سرطان ریه (پمترکسد + سیس پلاتین) انجام شد و بعد از عکس‌برداری مشخص شد که منشا‌‌ء لگن، ریه نبوده است چون بزرگتر شده بود تا حتی به اندازه قبل از پرتودرمانیِ لگن. اینجا بود که من ۲ بار دچار تشنج شدم و وقتی به بیمارستان منتقل شدم و عکس‌برداری از مغزم انجام شد معلوم شد که یک تومور دیگر همراه با خونریزی در سرم ایجاد شده است. یعنی با اینکه تومور ریه کوچک شده اما تومور لگن بزرگ‌تر شده و یک تومور جدید در مغزم به وجود آمده است. خب تا اینجا تصمیم بر این شد که تومور از سرم خارج و همچنین نمونه‌اش برای پاتولوژی ارسال شود تا ریشه آن معلوم گردد.

این آخرین گزارش سی‌تی‌اسکن از لگن و شکم و سینه و گردن است.
گزارش سی‌تی‌اسکن

این هم عکس از تومور سر.
عکس از تومور مغز

من سعی می‌کنم تا مراحل بعدی رو هم اگر انجام دادم در آینده گزارش کنم.

زندگی چگونه می‌گذرد؟
بسیار دشوار! من ۳۶ سالمه. دچار معلولیت حرکتی ‌شده‌ام تا جایی که امکان استفاده از توالت ایرانی ندارم و تنها با دو عصا می‌توانم راه بروم. تقریبا همیشه یک گوشه از خانه افتاده‌ام. نمی‌توانم کاری انجام دهم. درد و رنج و خستگی ... اغلب بر دوشم سنگینی می‌کند. از حالت تهوع گرفته تا سرگیجه و بی‌حالی و ... حتی برای خواب و درد لگنم باید آرام‌بخش بخورم. لگن چپم تقریبا نابود شده. جراح تومور استخوانی می گفت باید بری تهران پروتز کنند تازه اگر دکتری قبول کنه. تهران هم داستانه. به ویژه اجاره یا ... خبری از کسب درآمد نیست. هزینه‌ها بالاست. بسیاری زحماتم به دوش پدر و مادر سالمندم است. هزینه استخدام پرستار هم که نگو. عملا نشدنیه. بیمه هم تنها عمده هزینه دارو و درمان رو پوشش میده. چیزی به پایان عمرم نمانده (شاید یک سال). نمی‌دانم چگونه ایده‌هایم رو عملی کنم اما تلاشم رو می‌کنم.

این خبرهایی که در رسانه ها میاد فلان روش جدید یا دانش بنیان یا ... در ایران هم آمده خب بیمارهاشون رو چجوری انتخاب می کنند؟ من حتی به یکی ایمیل دادم اما جوابی نیومد. به هر حال خدا تولید علم رو در این کشور فزونی و اعتلا بخشد. من خوشحالم از سربلندی ایران.

اینکه در آینده چه می شود نمی دونم. راهی به ذهنم نمی رسه. منتظرم این تومور سرم در بیاد و نمونه برداری بشه شاید منشا پیدا بشه. بعدش باید دوباره لگنم پرتو درمانی بشه چون دوباره حسابی افتاده به درد. تحمل عوارض پرتودرمانی توی لگن واقعا دشواره. توی پرتودرمانی قبلی، سمت چپ لگنم کاملا یه وری شده بود. صبح‌ها تا روزهای متعدد بالا می‌آوردم. اواخر پرتو درمانی غذا نمی‌خوردم شده بودم چوب خشک. خودم از دیدن خودم می‌ترسیدم. کتاب به سختی می‌خونم. به سختی بلند می‌شم یا دراز می‌کشم. دستشویی یا حمام و ...

همه می‌گویند شاد باش. فلانی رو ببین یا بهمانی رو مثال می‌زنن که خوب شده در صورتی که سرطان همشون تا مرحله ۳ بوده. یعنی قابل درمان. من هم جلوی همه شاد هستم. لبخند می‌زنم. اظهار امیدواری می‌کنم. می‌گویم توکل بر خدا. هر چی او بخواهد. اما پشت همه این لبخندهای آدم‌های مثل من ... بگذریم. من مشکلی با کوتاهی عمر ندارم. شما بگو چند ماه. اما تحمل درد و رنجش به ویژه اگر بدونی و ببینی که بدتر می‌شه روح آدمی رو خراش میده. خدا همه مریض‌ها رو شفا دهد.

از پدر و مادرم تشکر می‌کنم.

به هر حال هر چه از خدا برسد رحمت است. من راضی هستم به رضای او. به رضای معبود و معشوقم. قدر سلامتی رو بدونید. قدر توانایی یک راه رفتنِ ساده. قدر یک سرویس بهداشتی رفتنِ ساده. قدر مزه‌ها. قدر اشتها... قدر اینکه بدیهی‌ترین کارهاتون رو بدون کمک دیگران انجام می‌دین. قدر اینکه بدون آرام‌بخش قوی و بدون درد می‌خوابید رو بدونید و شاکر باشید. قدر جوانی رو بدونید. ازدواج کنید اگر هنوز مجردید.

برخی هم می‌گویند برو به دنبال طب سنتی. نمی‌دونم.

اگر عمری باقی بود و توانستم برایتان قصه خودم از روزی که درد شروع شد تا نمیدونم کجا رو برایتان تعریف می‌کنم. البته برای من که دردناک بود اما برای شما احتمالا جذاب خواهد بود.

دیگر؟
اگر پاسخ نامه‌ها و ایشو‌ها و ... نمی‌دادم دلیلش این بوده. از این به بعد هم اگر دیر جواب دادم معذرت می‌خوام. ببخشید اگر این مطلب انسجام نداشت. به خاطر حالم تکه تکه نوشتم.

پ.ن۱: آی‌دی من روی ایتا و تلگرام rastikerdar است.
پ.ن۲: ببخشید هر نظری رو که بخونم تایید می‌کنم اما ممکنه با تاخیر باشه که پوزش می‌طلبم.

  • صابر راستی کردار

نظرات (۴۴۶)

من از درمان و درد و وصل و هجران
پسندم آنچه را جانان پسندد...

[با اشک و عشق فراوان]
صابر جان اگر ممکنه یک روشی معرفی کنید که بتونیم بخشی از هزینه‌هاتون رو به عهده بگیریم.
سلام صابر جان عزیز، امیدوارم وقتی که پیام منو میخونی حالت رو به بهبود باشه و کم کم از این قسمت از زندگی هم به سلامتی عبور کنی.
من بشخصه برای تمام زحمت‌هایی که برای زیبایی سایت‌های ایرانی کشیدی تشکر دارم ازت. نگران نباش بزرگوار، ایشالا پست بعدیت درباره بهبود
امیدوارم خوب بشی جناب راستی کردار
بابت همه زحماتت ممنون هستم، بابت فونت های زیبایی که خلق کردی
از خداوند خالق می‌خوام که هوای این هنرمند عزیز رو داشته باشه و ایشالله سلامتیش رو دوباره بدست بیاره♥️
  • مرتضی صادقیلر
  • خدا بهتون سلامتی بده صابر جان.
    خدا دل همه رو با سلامتی شما شاد کنه.
    شما انسان خیلی خوبی هستین، امیدوارم زندگی خوبی در ادامه داشته باشین
    سلام عزیزدلم، به حق سید الشهدا ان شاء الله که خدا شِفاء بده
  • مجید حسین زاده
  • آقا صابر عزیز، از صمیم قلبم براتون آرزوی سلامتی دارم.
  • میثم ولی زاده
  • صابر عزیز، از ته قلبم آرزوی سلامتی برات. امیدوارم به زودی از این بیماری عبور کرده باشی و به زندگی عادی برگردی 🤍
    درود
    صابر جان انشا الله سلامتی رو به دست می آوری.
    دعا خیر ما همراهت هست همیشه.
    سلام امیدوارم وقتی این متن رو میخونی درد کمتری داشته باشی
    مطمئنم هیچکس نمیتونه درد و فشار روحی که داری تجربه میکنی رو بدونه و بتونه واقعا درکت کنه که چه روزایی رو میگذرونی روزایی که واقعا خسته و پر از درد هستی روزایی که تنها کسی که واقعا درکت کنه و همدم دردهات باشه خودتی روزایی یه بغض تو وجودت سنگینی میکنه اما باید تو وجودت بمونه اما وقتی این متنو خوندم یه چیز رو فهمیدم که پشت این متن یه آدم قویه ادمی که تسلیم نشده یا ول نکرده زندگی رو بشینه یه گوشه اما اینو بدون آدم تا آخر دقایق زندگیش نباید تسلیم بشه حالا هرچقدر که همه چی مخالفش باشه اما باید ادامه بده و امیدوار باشه چون امید تنها چیزیه که میتونه بهت کمک کنه که بتونی این درد و فشار چه جسمی چه روحی رو تحمل کنی و میدونم خیلی قوی تر از این حرف ها هستی واقعا نمیتونم شجاعت و شهامتی که داری رو داخل یه متن بهت بگم اما میدونم مثل شوالیه در برابر مشکلی که داری وایمیستی اگه این مشکل همه چیزو ازت گرفت نذار امید رو ازت بگیره
    ارادتمند امیرحسین زاهد
    اگه تونستی پیامی به ایمیلم بده خوشحال میشم
  • حسین صالحی‌فرد
  • آقای راستی‌کردار عزیز
    فقط چند دقیقه‌ است که شناختمت
    میدونم شاید برای شما این “آرزوی سلامتی” گفتن‌ها تأثیری نداشته باشه
    اما فقط اومدم همین چند کلمه رو بگم چون گفتنش رو واجب دونستم
    حدودا دو ساله که بابام درگیر سرطان خون هستش و هنوز هم باهاش دست و پنجه نرم می‌کنه
    دو ساله که من بیشتر از بابام، مردم و زنده شدم
    می‌دونی کی ؟
    هر موقع که آزمایش بده تا موقعی که جوابش بیاد
    یه وقت‌هایی ناامید و یه وقت‌هایی امیدوار
    اما فقط یه چیز رو با گوشت و پوست و استخونم درک کردم
    از رحمت خدا نباید ناامید شد
    در رحمت هیچ موقع بسته نمیشه
    معجزه …

    از معجزه فقط یکیش رو میگم
    وقتی که بابام با شرایط سرطان و دیابت و واکسنی که نزده بود، از کرونا برگشت
    با ریه‌ای که هفتاد درصدش درگیر شده بود

    از رحمت خدا ناامید نشو
    ارادتمند
    سلام. میدانم چقدر درد و رنجی تحمل میکنید، لااقل یک هزارمش را، چون خودم استخوان پایم خورد شده و عفونت کرده و... محدودیت انجام کارها آب شدن پدر مادر و... یا هزینه‌ها آقاجان هزینه‌ها.میدانم چقدر ادم تو این شرایط میل گزارش وضعیتش را دارد. حتما این کار را بکنید. بسیار برای شما ناراحت شدم. شما انسان بزرگی هستید و یادگاری های بزرگی برای بخش بزرگی از مردم دارید، چه شمارا بشناسند چه نشناسند. شما در تاریخ ثبت شده‌اید. از صمیم قلب و با چشمانی اشکبار، بدون ترحم برای شما آرزوی سلامتی میکنم و امیدوارم حالتان بهبود پیدا کند. و شما به کسی لبخند بدهکار نیستید.
    از طریق پیج آرین اقبال تازه باهاتون آشنا شدم. روایت سخت و دردناکی بود .براتون آرزوی سلامتی میکنم و کمتر شدن درد و رنج تون
    از سال ۸۸ تا الان درگیر تومور زانوی پای راستم
    جراحی و شیمی درمانی و نقاهت و بعد معلولیت و ناتوانی حرکتی
    روز تو شب کن
    ولی ناامید نشو
    خیلی متاثر شدم و از اینکه کاری از دستم بر نمیاد غمگینم. مرگ بر سرطان که در این چندین دهه اخیر خیلی از عزیزنامون رو گرفتن.
    برای شما هم ارزو های خوب و عاقبت بخیری میکنم.
    خدا بهتان صبر و قدرت بدهد.
    صابر عزیز؛ از صمیم قلبم آرزو می‌کنم به زودی تجاربت رو از این‌که چطور تونستی این بیماری رو شکست بدی، توی وبلاگت بنویسی.
  • آرمین هوشمند
  • صابر جان نمیدونم چی باید بگم؛ غم وضعیت این روز هات بغض عجیبی توی گلوم شد
    برات آرزوی سلامتی میکنم 😭😭
    دورت بگردم اخه دوست خوبم 🫠 کاش از دستت ندیم...
  • یه رفیق قدیمی
  • امروز اونم به واسطه یه دوست این متن و خواندم و از حال یه رفیق قدیمی با خبر شدم…
    شوکه شدم اما بیشتر از اتفاقی که برای سلامتی ات افتاده از این ناراحت شدم که کاش بهم خبری میدادی، شاید کاری از دستم ما هم بر میومد…
    قرار نیست بار همه سختی ها رو تنهایی به دوش بکشی، عمر آدم هم دست خودش نیست شاید بعد نوشتن این متن من و خیلی از امثال من نباشیم اما خوبه رو کمک دیگران هم حساب کنیم…
    حتما باهات تماس میگیرم و تا جایی کاری از دستم بر بیاد، کوچکترین کوتاهی نمیکنم…

    یه رفیق قدیمی
    آقای صابر اشک در چشمانم جمع شد. از ته قلب براتون آرزوی سلامتی دارم. حتی نمی‌دانم چه بگم. در خلوت به هر کمکی که بتونم به شما بکنم فکر می‌کنم.
    با آرزوی بهترین ها.
    ان شاء الله هرچه زودتر خوب میشید و دوباره سرپا می بینمتون!
    خبر ناراحت کننده بود. تا وقتش هست می‌خوام بگم شما خیلی کار بزرگی برای من کردید و زندگیمونو با فونت‌های خوبتون خیلی راحت‌تر کردید. جز امیدواری برای شفا و آرزوی کاهش رنج و کمک مادی کار دیگری از دستم برنمیاد. امیدوارم بی‌رنج و درد پیش بره باقی فرایند درمان و بدونید که چقدر زندگیتون برای ما فارسی‌زبان‌ها مفید بوده و دعاگوتون هستیم. آرزوی شفا دارم.
    سلام
    واقعا نمیدونم چی باید بگم... 🥺
    فقط دعا میکنم، و امیدوارم که هرچه زودتر خوب بشی...
    سخته، خیلی سخت! ولی تو میتونی...
    اقا صابر عزیز
    سلام
    خیلی اتفاقی یکی از دوستان در شبکه اجتماعی ویراستی با معرفی فونت شما وضعیت شما را اطلاع رسانی کردند و من دیدم
    لطفا به این لینک مراجعه کنید:
    https://tajarobteb.ir/?p=31720

    خدا شفای عاجل بده، واقعاً ناراحت شدم
    امیدوارم حالتون هرچه زودتر خوب بشه. امید که وجود داشته باشه خیلی از مشکلات حل میشه. با روحیه دادن به خودتون رو سیستم دفاعی بدنتون هم تاثیر می‌ذارید. من امروز از طریق یه کانال که پستتون رو گذاشته بود باهاتون آشناشدم. هر کمکی که از دستمون بر بیاد براتون انجام می‌دیم. می‌تونید رو ما حساب کنید.
    از اینکه حال خودتون رو انقدر کامل شرح دادید و ما رو سهیم میکنید بسیار سپاسگذارم. فقط بدونید که تنها نیستید، قوی بودن سخته، من اونقدرا قوی نیستم که بتونم کسی رو نصیحت کنم و درس محکم بودن بدم ولی باید شکستش بدید 💪 امیدوارم سلامتی شما که مهمترین قسمت زندگی یک انسان هست دوباره بهتون برگرده. آیا با دونیشن موافق هستید؟ کمک حالتون میشه؟
    سلام
    صابر جان من سال ۹۵درگیر سرطان بودم با گرید ۴ دقیقا از لگنم شروع شد وقتی مطالبی رو که نوشتی خوندم یاد خودم و درد ها و رنج هام افتادم.میدوم رفیق خیلی سخته ولی اینجوری که میبینم روحیه خوبی داری برات آرزوی سلامتی میکنم ، بده یکی پروندتو ببره پروفسور اردشیر قوام زاده منم یه سال شیمی درمانی میکردم خوب نمیشدم نگو پاتولوژیم اشتباه تشخیص داده بود و دقت کافی نداشتن در نوع سرطان، به امید سلامتیت
    سلام
    آرزوی سلامتی برات دارم.
    حرفی برای گفتن ندارم بجای اون ترجیح میدم پست:
    برای یک دوست عزیز: مهمانی در خانه دارم!
    وبلاگ رونوشته های محمدرضا شعبامعلی رو بخونی.
    لینکش رو برات میزارم.

    https://b2n.ir/y59253
    سلام داداش، زنده بمون، نمیدونم چجوری ولی زنده بمون فقط، دنبال سنتی هم نرو اصلا، هیچوقت ندیدیمت ولی خب دوسِت داریم
    صابر جان من تو رو خیلی وقته میشناسم و با خوندن این متن بغض کردم و شوکه شدم. نمیدونم چه کاری از من بر میاد و چه کار میشه کرد.
    از صمیم قلب برای شما هنرمند عزیز ، آرزوی سلامتی دارم.
    انسان با امید زنده س.
    سلام
    همچو نامت صابر باش که إنَّ اللهَ مع الصابرین... و بشِّر الصابرین...

    به امید سلامتی و شفای همه‌ی بیماران
    برای شما ارزوی سلامتی و ارامش دارم.
    خداوند به شما شفا بدهد . بسیار متاثر شدم. امیدوارم پست های بعدی وبلاگت حاکی از بهبود و تحولی جدید و مثبت باشد.
    صابر عزیز با خواندن این مطلب روزهای خوشی که با کارهای تو در حال فعالیت بودم جلوی چشمم آمد .زحمات و خدمات تو آنقدر زیاد است که نمیشود جبرانش کرد. درد تو را چه کنیم؟‌به جز آرزوی سلامتی ؟ ای کاش یک لینک ارزی دونیت هم جور کنی برای دوستانی که در ایران نیستند
    خیلی متاسف شدن از خوندن این ماجراها. می دونی که ما همه دوستت داریم و برات احترام زیادی قائلیم و من هنوزم اکثر جاها فونتم وزیر است. با اجازه توی توییتر می گم چون می دونم برای بقیه هم مهم است دونستن این مساله. کار دیگه ای هم اگر از ما بر میاد بگو بهمون.
    سلام صابر جان. با خوندن این مطلب خیلی ناراحت شدم.
    امیدوارم که زودتر حالت بهتر بشه و بتونی ایده هاتم عملی کنی.
    سلام آقای راستی کردار عزیز...
    امروز صبح یکی از همکارانم این خبر رو بهم داد و اومدم پستتون رو خوندم... بعنوان یک همسایه ی امام رضا برای سلامتی تون دعا میکنم و از امام رضا امام رئوفمون میخوام که سلامتی تونو بهتون برگردونن. امیدوارم خیلی زود دوباره حالتون خوب بشه و با فونت های جذابتون مثل همیشه تاثیرگذار باشین برای وب فارسی
    از شنیدن این خبر تکان دهنده بسیار متاسف شدم. آرزوی سلامتی دارم برای شما. با تمام وجود دعا میکنم براتون‌‌. قوی باشید.خیلی‌ها سرطان رو شکست داشتند و شما هم میتونید.
    خیلی ناراحت شدم .. از مادرمون حضرت زهرا می‌خوام ب زودی زود سفلی شما رو بده انشالله ...
    سلام، امیدوارم به زودی خبرهای خوش بشنوی و بشنویم :) ناامید نباش
    خیلی سخته تحملش و تو خیییییلی قوی ای مرررررد
    دوستت دارم
    زودی خوب شو
    خدا سلامتی بده.
    دعا میکنم زودتر حالتون خوب بشه. توکل به خدا
    قطعا وضعیت دشواری است و هیچ کلامی قابلیت اینو نداره که حالتونو بهتر کنه، ولی از خداوند براتون آرزوی بهبودی و طول عمر و زندگی با عزت میخوام.
    انشاءالله که پس از بهبودی کانل بیشتر از پیش از آثارتان بهره مند شویم
    سلام. خیلی متاسفم امیدوارم خیلی زود حالتون خوب بشه. پسر ۷ ساله من هم الان ۲۰ روزه بیمارستانه. میگن سرطان لنفومه. هنوز کدوم مرحله اس رو نگفتن.
    حال شما و خانوادتونو درک میکنم.
    آقا صابر کلی انرژی مثبت براتون میفرستم و از ته دل دعاتون میکنم. امیدوارم حالتون بهتر و بهتر شه و خبرای خوبی بشنویم. لطفا اگه تونستید بیشتر بنویسید...
    سلام
    متاسفم، نمی دونم چی بگم، خدا کمکت کنه، ابن روزای سخت میگذره، ان شاءالله همه چی ب خیر بگذره
    سلام آقای راستی کردار عزیز واقعا متاسف شدم با خواندن این مقاله درسته ما همدیگر رو ندیدیم و نمیشناسیم ولی واقعا ناراحت شدم و شما رو از طریق تهیه فونت هایی چون وزیر کمی میشناسم.
    فقط امیدوارم خیلی زود خبر سلامتیتون رو بشنوم و اینو بدونید اگه خدا نخواد یک برگ هم از درخت نخواهد افتاد.
    سلام بزرگوار

    امید تنها چیزی هست که هست

    امید تو از دست نده
    سلام بر شما!

    واقعا و عمیقا متاثر شدم از شنیدن این خبر؛ امیدوارم هر چه زود‌تر سلامتی ‌تان را به صورت کامل به دست بیاورید .

    از یادداشت‌تان فهمیدم که دل در گرو خدا داده‌اید و به او توکل کرده اید و به رضای او راضی شده‌اید و همین من را امیدوار کرده است که به یاری همو سلامتی‌تان را به دست خواهید آورد و عاقبت خیری برای‌تان رقم خواهد خورد.

    به امید آنکه سلامتی ‌کامل را به دست بیاورید.
    آقا امیدوارم هرچه زودتر سلامت بشی. شما تاثیر زیادی روی فونت فارسی داشتی. بی سر و صدا.
    سلام واقعا از اینکه در این حالت قرار گرفتید بسیار بسیار متاثر و ناراحت شدم.
    انشالله به امید خدا به زودی کاملا بهبود پیدا میکنید به طوری که اصلا یادتان برود درد چه تلخی داشت.
    سلام مهندس یه امام رضا برید خدا سلامتی بده
    با آرزوی سلامتی برای شما استاد کاردرست.
    سلام. خیلی ناراحت شدم از اینکه آشنایی من با شما از طریق این مطلب بود. اگرچه ندانسته خیلی از زحمت های شما که به صورت رایگان در اختیار جامعه قرار دادید را من نیز بسیار استفاده کرده ام. مثل فونت های زیبایی که طراحی کرده اید.
    امیدوارم به حق خدمتی که بدون چشم داشت انجام دادید به همین زودی ها خبرهای خوبی را در این وبلاگ از سلامتی خود منتشر کنید.
    دونیت ناقابلی انجام شد گرچه قطعا پاسخگوی این همه لطف و کمک بدون توقع شما به جامعه مجازی نیست. فقط هدیه ایست از جانب یک برادر.
  • حسین مهدوی پور
  • سلام.
    امیدوارم همیشه حس خوبی داشته باشید.
    من این لینک این پست را توی توییتر دیدم. توی توییت یه لینک دونیت هم بود ولی توی وبلاگتون پیدا نکردم لینکی که مطمئن باشم برای خودتونه. اگه اون لینک های دونیت برای خودتونه ممنون میشم یه جای رسمی باشه که مطمئن باشیم.
    مرسی ازتون
    ایشالله هر چه سریعتر سلامتی کاملت رو بدست بیاری و برگردی به زندگی نرمال .
    برات آرزوی سلامتی دارم .
    الحق و الانصاف که نام «صابر» فقط برازنده توست!
    و چه کسی بعد از تو شایسته این نام باشد؟؟
    💔😔😔😔
    سلام، مطلب را خواندم و بسیار متاثر شدم، ممنون که قدر زندگی را به من و ما یاداوری کردی، این مطلب را تا زنده ام با دیگران به اشتراک خواهم گذاشت، طب سنتی را هم حتما امتحان کن.
    هنرمند خالق فونت‌های زیبا، برایت دعا می‌کنم، برایمان دعا کن.
    و هم‌چنین نام «راستی‌کردار»
    💔😔😔😔
    سلام صابر جان‌. خبر رو خوندیم و تمام فکر و ذکرمون شدی. به همراه دوستان به دنبال راهکار اطلاع رسانی و پیدا کردن پزشکان هستیم. ازت ممنون میشم نتایج آزمایشاتت تا الان رو برام ایمیل کنی. امیدوارم هر چه زودتر سلامتیت رو ببینیم.
    با سلام
    جناب آقای صابر راستی کردار
    از خداوند متعال آرزوی عافیت و سلامتی رو برای شماآرزومندم.امیدوارم که هرچه زودتر سلامتی خودتون رو بدست بیاریدو ما همچنان شاهد اثرهای زیبایی که خلق می کنید باشیم.بهبودی شما رو از خداوند منان خواهانیم
    صابر عزیز، واقعا ماجرای تکان‌دهنده‌ای بود. چرا تو؟ کسی که بی مزد و منت سال‌ها متن‌های ما رو زیباتر و خواناتر کرد...
    حتما خداوند حواسش حسابی بهت هست. امیدوارم مسیر درمان به خوبی پیش بره و همه رویاهات رو محقق کنی...
    سلام، خدا سلامتی بده. امیدوارم این باور به خواست و رضای خدا رو حفظ و تقویت کنی که اینه که میمنونه.
    انشاالله دوباره سالم و سلامت بشی و منشا برکات بیشتر برای همه...
    به این آیدی تلگرام پیام بدین و مشکل رو بگین
    @Vahidnavaee
    سلام

    من شکه شدم. فعلا اولین چیزی که به ذهنم می‌رسه این هست که دنبال طب سنتی نرو لطفا.
  • محمد جواد عبدی
  • ما کنارتون هستیم ،💙🔥
    با آرزوی سلامتی و تندرستی براتون
    انشاالله به حق این روزهای عزیز ، سلامتی تون برگرده
    ایشالا خدا سلامتی بده بهتون
    خیلی متاسف شدم از این قضیه. امیدوارم دوستان حمایت بکنن. آرزوی بهترین ها
  • امیرحسین سعادت‌فر
  • از این خبر به شدت ناراحت شدم جناب راستی‌کردار عزیز
    من یک جوان تازه به دوران تایپ رسیده هستم و امثال شما خیلی به گردن ماها حق دارید
    مطمئن باشید برایتان دعا میکنیم
    واقعا ناراحت کننده‌ست صابر جان. امیدوارم به وضعیت سلامت برگردی.
    صابر عزیز من با فونت وزیر خیلی زودتر از خودت آشنا شدم.
    وزیر از 5 سال قبل و صابر از امروز.
    امروز توی کانال تلگرام میلاد نوری دیدم که درباره تو نوشته.

    هر جمله‌ای در واکنش به خبر بیماری‌ات بنویسم کلیشه‌ایه.
    به‌جز ابراز حسادت به آرامشت در نوشتن این پست.
    قطعاً حالت خوب نیست، اما اینکه با این وخامت، اینقدر دقیق، گویا و با رعایت همه علائم نگارشی (مخصوصاً نیم‌فاصله) این گزارش ناراحت‌کننده رو نوشتی حسادتم رو برانگیخت.
    چون من در روزهای خیلی آرام و خوب هم نمی‌تونم اینقدر خوب حرفمو بزنم.

    شایدم حسادت نباشه و اعتراف به ضعف باشه. بگذریم.

    راستی ممنونم که صادقانه نوشتی که هزینه‌ها داره اذیتت می‌کنه، این باعث میشه لااقل وظیفه فعلی امثال من که به رایگان از وزیر (یا یا پرداخت پول از بقیه فونت‌هات) استفاده کردیم، معلوم باشه.

    میلاد لینک کمک مالی رو توی کانال گذاشت (payping.ir/@saber)

    امیدوارم پست های بعدیت، خبرهای خوشحال کننده از آزمایشاتت برامون داشته باشه. آمین.

    بسیار از خواندن این مطلب متاثر شدم و اشکم را دراورد. خدا به شما سلامتی دهد و پست های بعدی را با انرژی در مورد معجزه ای که خدا رقم زد منتشر کنید. انشالله
    بزرگوار، برای‌تان آرزوی تندرستی می‌کنم از صمیم قلب. خدا بزرگه.
  • صابر راستی‌کردار
  • صابر عزیز تو آدم کارهای بزرگی. به امید سلامتیت :)
    صابر عزیز. من شمارا نمیشناسم ولی این بیماری را خوب میشناسم. از نزدیک دیده ام و میدانم که چه دردی در بدن و چه رنجی در ذهن داری.
    زمان زیادی از وقتی که شاهد این درد ها و رنج ها بوده ام نمیگذرد و اکنون که این کلمات را می نویسم بغض گلویم را میفشارد. برای جوانی ات، برای دردی که فقط خودت میدانی که چقدر زیاد است و برای آن سه نقطه ای که ننوشتی " اما پشت همه این لبخندهای آدم‌های مثل من ... بگذریم"، دلم میخواهد فریاد بزنم.
    صابر جان، من تورا نمیشناسم اما میدانم نوشتن این جملات در اوج بیماری چقدر تلاش و همت میخواهد. من از لینکدین به اینجا آمدم و تنها همت تو برای نوشتن مرا وادار به خواندن کرد و شاید وظیفه من این بوده این ساعت اینجا باشم و بخوانم و برایت بنویسم که بدانی کسی هست که رنج تورا و غصه پدر و مادرت را از دور احساس میکند و برایت مینویسد و آروز میکند بتوانی بازهم بنویسی.
    ای کاش مینوشتی چه کاری از چه کسی بر می آید که کمی از درد و رنجت بکاهد. ایمیل مرا داری. برایم بنویس.
    منتظرم عزیز.
    در پناه پروردگار باشی
  • پویا صبرآموز
  • تو برای همه ما الهام بخش بودی و هستی، جامعه استارتاپی ایران مدیون فعالیت‌های تو هست و امید دارم روزی که دیر نباشه از معجزه علم برامون بگی.
    آقای راستی کردار خیلی دوستون داریم و ما خیلیامون مدیون فونت های شما هستیم.
    نمیخوام امید واهی بدم ولی کاش زودتر سلامت شید و زندگی لذت بخشی داشته باشید❤🥲
    از وقتی پست رو خوندم خیلی ناراحت شدم بدونید که قلب من همیشه باهاتونه❤
    متأثر شدم‌ آثای صابر، امیدوارم بتونیم شمارو کمک کنیم
    بسیار ناراحتم از اتفاقی که برات افتاده. آرزو میکنم هر چه زودتر خوب شی.
    صابر عزیزم، میتونم درکت کنم چه شرایطی داری چون در شرایط مشابهی هشتم و میدونم حفظ روحیه چقدر سخته تو این شرایط ...
    اما ما دوستت داریم و تنها کاری که از دستمون بر میاد دعا و حمایت به هر شکلیه که بتونیم...
    قوی بمون لطفا ...
    قول بده از این روزها تو کهنسالیت یه کتاب بنویسی و اون موقع تو جشن امضای کتابت به یاد این روزها بخندیم و گربه کنیم ..
    یه معنای واقعی کلمه مدیون زحماتت در زمینه طراحی فونمت ها هستم و از خدای منان میخوام که شفات بده. همراهتم و ندیده دوست دارم.
  • حسین اقاتبار
  • امیدوارم حالت روز به روز بهتر بشه، به خدا و اهل بیت پیاه ببر که ان شالله از خودشون شفا میگیری، سختی هایی که نوشتیو میفهمم و درک میکنم، امیدوارم عمر طولانی و سرشار از سلامتی داشته باشی
    جناب راستی کردار به درستی که هیج کدوم از ما انسان ها قدر داشته هامون رو نمیدونم به ویژه سلامتی .هر روز که داریم روبه جلوتر میریم خواسته انسان ها بیشتر و توقع بیشتر اما دقیقا نمیدونیم کجای دنیارو میخوایم بگیریم در صورتی که اگر نگاهی به اطرافمون بندازیم میبینیم همه ی امکانات فراهمه حالا یکی زیاد داره یکی کم.درک این بیماری برای هیچکس از نظر بنده حقیر قابل درک نیست ولی از گرداننده جهان و ایزد منان میخوام که دوباره جسم و روح تازه ای به شما عطا کنه و بتونید در کنار خانواده زندگی کنید.
  • رحیم عین الهی
  • امیدوارم در همه مراحل زندگی سلامت و پایدار باشی.
    سلام واقعا برای این اتفاق بسیار ناراحت شدم، امیدوارم حالتون خوب بشه و به زندگی عادی برگردید، من هم تا جایی که بتونم و از دستم بربیاد سعی می‌کنم برای کمک به درمان شما در تهران راه های ارتباطی ای پیدا کنم و کمکتون کنم❤️
    صابر مطمئنم این دوران هم میگذره و برات خاطره سختی میشه. مطمئنم ان شالله پست بهبودی رو همینجا منتشر خواهی کرد.
    قوی باش مرد.
    سلام
    خدا بهتون سلامتی بده و ایمان دارم بزودی ما رو با فونت های جدید سوپرایز می کنید
    نا امید نباشید و به جنگیدن ادامه بدین
    تو می تونی
    واقعا زبونم بند اومده. بشدت غمگین و ناراحت شدم رفیق. تقریبا هم سنیم. سعادت آشنایی از نزدیک رو باهات نداشتم. ولی بواسطه هنر و استعدادت شناختمت. واقعا هم میفهمم که دلداری دادن ، درد خاصی ازت دوا نمیکنه. ولی از ته دلم برات سلامتی دوباره رو آرزو میکنم همراه با موفقیت های بیشتر و عمر با عزت و طولانی.
    سلام صابر عزیز
    خدا سلامتی بده.
    صحبت های شما رو خوندم و بسیار متاثر شدم از اینکه چقدر دارید درد تحمل میکنید. برای شما آرزوی بهبودی و شفا میکنم.از صمیم قلب میخوام که پیروز این نبرد شما باشید.
    از طرف یک ناشناس
  • محمدحسین قپانداران
  • سلام خداقوت
    سال هاست از فونت وزیر استفاده میکنم در طرح‌ها و ...
    ان شاالله خدا هر چه زودتر بهتون سلامتی بده
    چقدر از جملات تون درباره رابطه تون با خدا کیف کردم
    چه رابطه عاشقانه ای
    قطعا خدا از هر دکتر و درمانی بالاتر هست، ان شاالله که صلاح هم در از بین رفتن این بیماری است
    پوووووف حیف حیف ، دعای ما پشتته استاد
    من الان پستتون رو دیدم. ان شاء الله سریع تر سلامتی تون رو بدست بیارین.
    همه منتظریم خبرای خوب هستیم :)
    سلام و با آرزوی سلامتی برای شما
    تنها کسانی که توی این موقعیت قرار داشتن میتونن بفهمن که شاد بودن، لبخند زدن و تحمل درد و رنج ناشی از این شرایط تا چه حد میتونه سخت باشه، ولی امید داشتن به زندگی و فرداهای بهتر و روشن تر و بدون درد، میتونه بهترین دلیل برای تحمل روزهای سخت باشه.
    من در اطرافیان خودم، دیدم بیماری رو که وقتی متوجه سرطانش شد، که مثل شما در مرحله متاستاز بود، از همون اولین آزمایشا و عکس برداریا، بهش گفتن، کمتر از ۳۰درصد امید بهبود هست و و با توجه به نوع سرطان،۳ تا ۶ ماه بیشتر تو این دنیا نمیمونه، اما به لطف خدا ایشون الان نزدیک ۲ ساله که درمانش کامل شده و در صحت کامل داره زندگی میکنه.
    لطف خدا حد و مرزی نمیشناسه، قوی باشین و ادامه بدین ⚘

    واقعا زندگی خیلی عجیبه، هر چی جلوتر میریم اتفاق هایی میافته که فکرشم نمی‌کنیم
    با اینکه شاید این جمله کلیشه ای باشه، ولی امیدوارم امیدتون رو از دست ندید.
    ان شالله که شفا پیدا کنید و دوباره سلامتی تون رو بدست بیارید
    سلام دوست عزیز خیلی حالم بد شد از این اوضاع و احوالت انشاالله امام رضا شفاعتت شما را بکند اگر تونسی یه سر زیارت بروید به دلم افتاده اگه نذر و توسلی کنی انشاالله این بیماری از تنت بیرون میرود. به خدا امید داشته باش انشالله خدا دستت رو میگیره نا امید نباش. یاعلی اگر
    سلام عزیز دل!!
    خیلی عجیب خواهد بود اگر اظهار همدردی کنم .. اما با این حال بخدا دردهایت را در بدنم یک لحظه حس کردم
    برایت صبر و شفا آرزو میکنم ... خداوند رو میخوانم که صدای تو را بشنود
    و مهر به سیاق دیگر بکند تا رنج فرو بنشیند
    شما با اثرتان چون طنینی در تاریخ جاودانه شدید ...
    نمیدونم چی میشه گفت، برا من حداقل یه ترمز محکم بود وسط بدویدوی زندگی
    با همه درد و سختی ای که احتمالا من هروقدرم فکر کنم نمیتونم بفهممش این متن رو نوشتین، فقط از خدا میخوام بهتون صبر و تحمل این روزا رو‌بده و حالتون بهتر شه ❤️
    صابرجان
    سلام
    با خوندن متنت عمیقا ناراحت شدم
    عمیقا غمگین شدم از خوندن شرح کوچیکی از غم و دردت و امیدوارم زودتر شفا و سلامتی پیدا کنی و خوب بشی
    آقا صابر عزیز و خوش‌قلب سلام.
    من هیچ شناختی از شما ندارم و این اولین مواجهه من با نام و صفحه شماست؛ اما در همین مواجهه کوتاه، تنها چیزی که از پشت این کلمات حسش کردم، قلب و روح بزرگ شما در مقابل این بیماریه که به لطف نگاه و بینش وسیعتون، سر در مقابلش خم نکرده و هنوز استواره و به رحمت و مهربونیِ خدا امیدوار؛ هر چند که به قول خود شما شاید جسمتون نحیف شده باشه و روحتون خراشیده.
    قصدم از نوشتن بیشتر این بود که بهتون بگم از امروز یه آدم ناشناس، از یه فاصله نامعلوم، از اعماق وجودش به یادتونه و براتون بارها و بارها دعای سلامتی و سربلندی توی این آزمون رو می‌کنه.
    مثل همیشه نگاهتون به لطف و مهربونیِ همون کسی باشه که جز خودش کسی رو نداریم.

    با آرزوی تندرستی و عاقبت‌بخیری، خدانگهدارتون.
  • محمد صابر چشم براه
  • دوست عزیزم از شنیدن رنج شما بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم از خدا میخواهم وجود با برکتت را برامون حفظ کنه هر کلمه ای که با فونت های شما نوشته بشه و مهر و عشقی را منتقل کنه بی شک شما هم در این عشق و مهر بی کران سهیم هستی امیدوارم مراحل دشوار درمانت برات تبدیل به خاطره ای در گذشته های دور بشه که ازشون برای بقیه داستان های پندآموز بسیار تعریف کنی ارادتمند و دعاگوی تو هستیم.
    صابر عزیز
    از صمیم قلب ناراحت شدم بابت خبری که شنیدم. خیلی از کسب و کار ها مدیون زحمات بدون چشم داشت شما هستن.
    امیدوارم هر چه زودتر سلامتی کامل خودت رو بدست بیاری و همچنین امیددارم که کامیونتی قدردان زحمات شما باشه 🤍
    صابر عزیز، شما برای من بسیار قابل احترام هستید. از شنیدن این خبر خیلی خیلی بهت‌زده شدم. عمیقاً امیدوارم زودتر بهبودی حاصل شه. سلامت باشید.
    سلام و درود.اول اینکه من مادرم سرطان روده بزرگ داشت سنش ۴۶ سال بود که به سرطان روده بزرگ مبتلا شد متاسفانه در سن ۴۷ سالگی یعنی حدود یک سال و نیم پیش زمانی که من بیست سالم بود او از پیش ما خداحافظی کرد و به بهشت خودش برگشت این اعتقاد واقعی منه که انسان بعد از مرگ زدگی‌اش از نو و بهتر شروع میشود.و خودم هم هیچ وقت از مرگ نمیترسم. اما در مورد سرطان شما باید بگویم که ما خیلی دیر گیاه درمانی یا همان طب سنتی را شروع کردیم زمانی که واقعاً دیر شده بود چون میدانیم که طب سنتی نیازمند زمان زیاد میباشد.البته نه همیشه. و ما در آخرین روزها شروع کردیم اما در این مسیر من با علومی آشنا شدم که به من نشان داد که همه چیز آن چیزی نیست که به ما می گویند مثل علم پزشکی نوین با قاطعیت تمام به تو میگویم که چیزی که پزشکان امروزه به ما می‌گویند بیشتر شبیه به یک تونل وحشت است تا ما را بترسانند آنها هیچ ابایی و هیچ ترسی از اینکه شما را بترسانند ندارند در طی این مسیر با پزشکی بسیار بسیار بسیار بسیار علیم و حکیم و صبور آشنا شدم به نام آقای دکتر حسین خیراندیش طبیب علم و طب سنتی که در تهران حضور دارند پیشنهاد می‌کنم اگر توانستید سری به ایشان بزنید یا مشاوره های غیرحضوری از ایشان بگیرید. صابر جان برای تو آرزوی حال خوب در همه روزگاران می کنم دوستت دارم خدا نگهدارت باشد.🤍 مثبت‌ها تو دست کم نگیر.
    داداش از خدا برات ارزوی سلامتی دارم دمت. گرم انشاالله خوب میشی
    سلام آقا صابر
    خیلی متن قشنگ و غم انگیز بود خیلی ناراحت شدم و گریه کردم ولی بخاطر روح بلند و قشنگت بهت تبریک میگم
    سرت سلامت و خودت سلامت بشی.
    دنیا به امثال شماها زیاد نیاز داره
    سلام...

    به عنوان یه عضو کوچیک از جامعه برنامه نویسان امیدوارم هر چی زودتر سلامتیتو بدست بیاری و به سرعت به سمت اهدافت حرکت کنی

    تنها چیزی که میتونم بگم اینه که با فکر کردن به اینکه تو باید باشی و یه تغییری توی این دنیا ایجاد کنی میتونی سلامتیتو از خدا طلب کنی
    سلام با آرزوی سلامتی و شادی بی انتها برای شما.
    آقای راستی کرداد عزیز مطمئنم می تونید به مشکل غلبه کنید و نذارید بیماری به شما غلبه کنه.
    لطفا نترسید و استوار بمونید. اگر دوست داشتید کتاب های وین دایر به خصوص "بخواهید تا به شما داده شود" و "باور کنید تا ببینید" را مطالعه کنید.
    شما قوی تر از بیماری هستید در هر مرحله ای که باشد اگر بخواهید (که مطمئنا همینطور است) و باور کنید که می توانید شکستش می دهید.
    فقط میتوانم بگویم که خدا به پدر و مادرت صبر و به تو قدرت فراوان بدهد تا سربلند از این آزمایش روزگار بیرون بیایی.مراقب خودت باش
    خدا انشاءالله هر چه سریعتر سلامتی رو بهتون هدیه بده ،‌فقط به خودش توکل کنید.خدابزرگه...
    حقیقتا نمی‌دانم چه بگویم!
    به امید سلامتیت، به امید روزهای خوب..
    🌹
    آرزوی بهبودی ✌️✌️
  • علیرضا اسکندری
  • دعای خیر خیلی‌ها پشت شماست.
    امیدوارم و مطمئنم شما از پس این بیماری برخواهید آمد.
    لطف شما و زیبایی که به دنیا اضافه کردید لایق ستایش است.
    امروز نه آغاز و نه انجام جهان است
    ای بس غم و شادی که پس پرده نهان است

    امیدوارم مراحل بعدی درمان و خبر بهبودی رو با قلم خودت بنویسی
  • انسان ناتوان
  • از شنیدن خبر ابتلای شما به سرطان خیلی ناراحت شدم و خیلی دلم می خواست به شما کمک کنم، ولی متاسفانه کاری از دست من برنمیاد جز دعا برای شما. انشاالله صحیح و سالم بشید و درد و رنج این بیماری از شما و از انسان های دیگه دور بشه
    امیدوارم هرچی زودتر خوب بشی
    شما فرد بسیار قوی هستی من مطمعنم شکستش میدی
    سلام اقای مهندس
    بنده روشی رو پیشنهاد میکنم بعنوان برادر کوچکتر و استفاده از آب هرم هستش شاید بتواند کمکتان کند و انشالله شفا کامل
    کانال و اطلاعات بیشتر رو از تلگرام زیر ببینید
    https://t.me/v_navaee
    با اقای نوایی صحبتی بفرمایین
    دعا میکنم که خدا بهتون سلامتی و عمر طولانی بده که بتونید سرنگونی حکومت محبوبتون رو با چشمای خودتون ببینید آقای راستی کردار.
    امیدوارم که امیدت رو از دست ندی و خوب بشی
    ایده هات رو هم هر چی که باشه بتونی پیش ببری
    دعا میکنیم برات پسر خوب
    سلام آقای راستی کردار
    تنها کمکی که از دستم بر میاد اینه که بگم کتاب ۱۶ درمان طبیعی اثر کوین ترودو رو مطالعه کنید
    شاید مفید واقع شد
    رفیق نمی‌تونم قطعا دردی که داری رو تصور کنم، اما می‌فهمم که دلت خیلی پره از اتفاقی که افتاده. نمی‌خوام بهت دلداری بدم که بنظرم تو به چیزی که بیشتر از دلداری نیاز داری، آرامش درونیه خودته و آرزو می‌کنم هرچقدر دور، هرچقدر نزدیک، به این آرامش برسی.

    ماها رو نمی‌شناسی اما ما تو رو از صمیم قلب دوست داریم.
    خیلی ناراحت و متاسف شدم که یک عزیزی در بستر بیماری به سر میبرد. از درگاه ایزد منان التماس دارم درد بیماران شفاعت کند.و مردم سرزمین ایران از غارتگری دزدان در امان نگهدارد حق مردم این سرزمین که تنها حکومت شیعه جهان است این نیست که خودمان از خودمان بیزار باشیم.
    صابرجان امیدوارم سلامتیت رو خیلی زود بدست بیاری. مرد بزرگ ❤️
    انشالا که خوب میشی مرد بزرگ ، برات آرزوی سلامتی میکنم ❤️❤️
  • مرتضی آقابیگی
  • صادق جان کارات با ارزش هستن و تقریبا بی‌همتا، من به وجود خدا باور ندارم، ولی برات آرزوی سلامتی می‌کنم، امیدوارم حالت خیلی زود خوب بشه، ممنونم ازت بابت همه‌ی کارات مخصوصا کارای کامپیوتری که تا الان انجام دادی، خیلی آقایی ❤️
    مرگ اصلی نا امیدیه آقا صابر امیدوارم مثل اسمتون صبور باشید و هر چه زودتر با خبر درمان شدنتون ما رو خوشحال کنید
    سلام داداش
    خیلی از تایپ فیس هات استفاده میکنم
    دوست داشتم طراح فونت بشم و پیگیر وبلاگت بودم و میدیدم چقدر پر تلاشی ، میگفتم باید مثل صابر کار کنی ...
    امروز اتفاقی تو کانال Ditty یه پست دیدم در موردت . پستت که خوندم اشکم جاری شد منو بردی 4-5 سال پیش . صابرجان از خدا میخوام که سلامتیت بهت برگردونه
    امیدت به خدا باشه

    خدایا ای مدیر و مدبر کائنات تو را به حق آنان که ستودی و بحق یا شافی این بنده بزرگوارت را شفای عاجل مرحمت فرما الهم اشفع کل مریض
  • میثم امیدالحق
  • حتما گوگل داکز (و سایر سرویس‌ها) رو ابزار کارآمدتری برای فارسی زبانان کردی، آرزوی خیلی از انسان‌ها گذاشتن اثری از خودشون توی ۱۰۰ سال زندگیشونه، تو همین الانم بهش رسیدی
    متاسف شدم، امیدوارم زودتر بهبودی حاصل بشه.
    سلام
    ایشالا خوب میشد خدا بزرگ است.
    رژیم غذایی سختی هست برای این مریضی که میتونید تو یوتیوب دکتر اریک برگ تماشا کنید. جواب داده.
    صابر عزیز سلام
    آرزومند سلامتی شما هستم. اطمینان دارم حالتون خوب مبشه
    صابر راستی کردار
    هو الشافی
  • پوریا کردرستمی
  • دوست عزیز کمک بزرگی به حفظ ادبیات فارسی در عصر دیجیتال کردید. هنوز زنده هستین پس هنوز برای بهبود وقت و امید هست، امیدوارم با تمرکز روی خوبی های زندگی و روح خودتون ازین مصیبت رهایی پیدا کنید. از آفتاب قافل نشوید که بسیار در حفظ روحیه موثر است.
    صابرخان عزیز
    چقدر قوی بودن شما قابل ستایش هست. امیدوارم هر چند سریع تر این روند بهبودی میسر بشه
    سلامتی همه
    خدایا هر چه داریم از آن توست
    الهی آمین
    من شمارو نمیشناسم و همین الان این پستتوپن رو دیدم و شناختمتون و از صمیم قلب دعا میکنم که سلامتیتون رو باز پس بگیرین.
    سلام برای اولین بار با اسم شما آشنا شدم تشکر از زحمات شما امید رو از دست ندید با ارزوی سلامتی وآرامش برای شما و همه انسان ها
    سلام و درود
    از خوندن این متن بسیار متاثر شدم
    اقای راستی کردار از صمیم قلب براتون آرزوی بهبودی و بهروزی دارم 🙏
    امیدوارم درمانها هرچه سریعتر موثر واقع بشن و درپناه خداوند متعال سلامت باشید 🌱
    من اگه جای شما بودم سعی میکردم همه ایده هامو یه جا بنویسم که بقیه عملی کنن.
    چقدر ناراحت شدم با دیدن این پیام😢
    آرزوی سلامتی دارم براتون اقای راستی کردار امیدوارم که هر چه زودتر به سلامتی کامل برسین❤❤❤❤❤
    بسیار متاسف و متاثر شدم از بیماری شما و قلبا برایتان آرزوی سلامتی دارم. بدانید که عمر دست خداست و هرگز ناامید نشوید.
  • محمد نیکوکار
  • صابر عزیز، از خوندن این پست عمیقا ناراحت شدم. از فونت‌های زیبای شما همیشه استفاده کردم و لذت بردم. بدون اینکه شناختی از شخص شما داشته باشم. با تمام قلبم برای شما آرزوی سلامتی می‌کنم.
    در مورد آن روش های دانش بنیان که فرمودید من میتونم شما را جهت مشاوره معرفی کنم. داروها از نوع نانو هست با تکیه بر طب ایرانی و بر روی بیمار سرطانی جواب گرفتند. اگر خواستید به ایمیل وارد شده پیام بدید لطفا
  • علی سبزی مراد
  • سلام. به حق علی (ع) اولادش، براتون آرزوی سلامتی و سلامتی و سلامتی دارم. نمیدونم چی بگم... منتظرم زودتر خوب بشی و فونتهای جدید برامون طراحی کنی
    سلام امیدوام حالتون خوب بشه 🤲🤲🤲
    بسیار متاسف شدم از آنچه خواندم.از خداوند درخواست سلامتی و تندرستی برای شما دارم.لطفا راهی باز کنید برای حمایت. چطور میتونیم قدردان زحمات شما باشیم و در سختی ها اندکی یاری تان کنیم؟ اگر ممکن است شماره حسابی برای کمک مالی منتشر کنید. این کمترین کمکی هست که از دست ما برای شما ساخته است.
    با سلام و آرزوی بهبودی،
    با آثار شما پیش و بیش از شما آشنایی دارم. امروز دوستی گفت: «طراح فونت وزیری بیمار است» و نشانی وبلاگ را برایم فرستاد.
    تلاش و امید برای بهبودی را از خود دور نکنید. ارزو می‌کنم پس از گذران این دوره سخت، فونتی با عنوان «امید» و «شفا» از شما ببینم.
    سلام، خیلی متاسف شدم از شنیدن خبر و روایتی که داشتی،امیدوارم به زودی زود به شرایط عادی زندگی برگردی و بتونی از این مرحله با درد و رنج کمتر عبور کنی و با قدرت به کارت ادامه بدی
    مرد بزرگ
    آرزوی سلامتی
    سلام
    آرزوی سلامتی برای شما دارم
    توصیه می کنم حتما با مهرانه زنجان ارتباط برقرار کنید هم تجهیزات و امکانات فوق العاده ای دارند و هم بصورت رایگان امکانات را در اختیارتون قرار میدهند.
  • سینا لاله بخش
  • خدا بهتون سلامتی بده.
    چقدر با متن شما همذات پنداری کردم خواهرم مرحله چهار متوجه شد و...
    دعا میکنم دلتون آروم باشه
    سلام
    صابر جان خیلی خیلی از خوندن این مطلب ناراحت شدم. اما روحیه خوبی که داری رو تحسین می کنم.
    به هر حال هر چه از خدا برسد رحمت است.
    امیداوارم به لطف خدا و با اراده قوی بتونی از این بیماری خلاص بشی.
    من تهران هستم اگه کمکی ازم برمیاد ایمیل بزن.
    خدانگهدار
    😭😭😭😭 امیدوارم هر چه زود تر این درد تموم بشه ، امیدوارم درمان شی ، و از خدا آرامشت رو میخوام
    دوست دارم و بهت افتخار می کنم، از خدا برایت سلامتی می خواهم
    ایمان شما ستودنی است.
    شنیدم تحمل درد از گناهان انسان می‌کاهد.
    لطفاً همیشه امید داشته باش.
    ان‌شاءالله بهبودی شما رو جشن بگیریم.
    متاسفانه تسکینی وجود نداره. به نظرم این همه درد ارزشش رو حداقل برای من نداره. ولی زندگی ما رو با قیدهای زیادی به خودش متصل کرده و چاره ای نیست جز تحمل.
    آرزوی سلامتی میکنم براتون،امیدوارم این پیام کمی باعث حال خوب شما شود🤍
    امیدوارم بهترین نتیجه ها رو از درمان بگیرین و حالتون بهبود پیدا کنه و رنجتون کم باشه. ممنون که یادآوری کردین قدر نعمتها رو بدونیم.مراقب خودتون باشین
    من مادرم سال‌هاست نمی‌تونه راه بره. از نزدیک دیدم که چقدر سخت و دردناکه. و تو ایران هم که همه چی داغونه و کمترین امکانات به سختی به دست میاد. متاسفم که این اتفاق براتون افتاده و امیدوارم بشه که با وجود درد، لحظه‌های خوشی رو تجربه بکنید و تنها نباشید هرگز.
  • محمد طاها خلفی
  • انشاالله هر چه زودتر سلامتیت رو بدست بیاری...
    به حق بزرگیش شفای زود هنگام بگیری
    صابر عزیز از نوشته ات بسیار درس ها گرفتم و به توصیه هایت حتما گوش میکنم.
    سلام صابر جان ، امشب با خواندن این متن بسیار متأثر شدم برای این اتفاق تلخ ، و بارها شما رو تحسین کردم چرا در تار و پود این متن جرقه های امید رو احساس میکنم.

    از صمیم قلب برای شما سلامتی و شفای عاجل را از خداوند متعال خواستارم ، منتظر برگشت شما به عرصه ی طراحی هستیم.

    ما رو از حال خودت بی خبر نذار.
    ایمیلم رو گذاشتم ، هر موقع که هم صحبت نیاز داشتی با یک ایمیل من رو خوشحال کن.

    با آرزوی سلامتی کامل برای شما و همه بیماران ❤️🌷
    بابا تو دیگه کی هستی؟
    کمتر از ۴۰ ساله و این همه کار به درد بخور (فونت خوب باعث می شه بیشتر بخونم)
    من فامیل درجه یک دارم که مبتلا به سرطان شده و خب مرحله ۴
    خیلی درگیر درمانیم. ۳ سال و خورده ای
    دکترها میگن امیدوارن.
    توکل بخدا. ایشالا همه سالم باشن. هممممه اولش شما
    گریه کردم. ولی یه خدا دارم و گاهی جوابمو داده. دعا میکنم خوب شی. دعا میکنم کمتر رنج بکشی. درکت میکنم عزیزم. به خدا درکت میکنم
    سلام جناب راستی کردار بنده گه گاهی برای دل خودم طراحی انجام میدم ویدو تدوین میکنم عاشق فونت و خط هستم از بچگی و نوجوانی برای برنامه های گرافیکی اخیرا دنبال فونت بودم گشتم و گشتم و بالاخره رسیدم به فونت های وزیر از ساید فونت ایران با شما آشنا شدم آنجا دیدم برای بعضی فونت هایشان لایسنس دارند اما فونت هایی معرفی شده اند که لایسنس ندارند و دیدم زحمات بسیاری برای این کار انجام شده سراغتان را از گوگل و وب گرفتم حتی اینیستاگرام، بالاخره از نت عکسهایتان را دیدم برایتان آرزوی سلامتی و شادکامی کردم که اینچنین خدمت بزرگی به جامعه گرافیک و فونت ایران انجام داده اید بعدا با طراح فونت هذی دیگر قدیم و جدید هم آشنا شدم برای همه سلامتی آرزو کردم اخیرا در یکی از کانال های تلگرامی متوجه شدم شما چنین بیماریی بر شما عارض شده به این وبلاگ هدایت شدم شرحتان را خواندم بسیار ناراحت و اندوهگین شدم شما بسیار انسان شریف و خوبی هستید آخر چرا اینگونه شده برایتان هم خودم دعا کردم هم سفارش کردم شما را دعا کنند. مرد نازنینی هستید همیشه استوار بمانید برایمان
    درود عزیز دل تقریباً هم دردیم حالی که تو داری رو منم دارم اما پیگیر دردم نشدم چون حالش رو ندارم و سپردم به تقدیر اما تو راهت و کارت درسته ادامه بده درمان رو تا سلامت کامل. دوست دارم خدا حفظت کنه
    آروز میکنم خوب بشی . خیلی ها خوب میشن جوانی
    چه خبر تلخی اینترنت رو گرفته و چه آدم قشنگی مثل تو موضوع این خبره.
    این مدت یکم سختی رو تجربه کردم و همش با خودم میگفتم، نمیدونی زندگی بعضی وقت‌ها چه روی زشتی از خودش رو میتونه رو کنه و ساکت میشدم.
    امیدوارم از رنج و سختی این مدت کم بشه و بگذری و کاش خبر خوب شدنت رو بشنویم و خوشحال بشیم، باشه؟ :')
  • محمد رضا مزرعی فراهانی
  • سلام
    آقا خیلی ناراحت شدم. ان شاء الله خدا به شما شفا و صبر بده. براتون دعا می‌کنیم.
    از خدا براتون طلب سلامتی و تندرستی می کنم. انشالله هرچه زودتر خبر بهبودیتون رو بشنویم
    دوستت دارم مرد تو بهترین فونت ایران رو ساختی همه ما با تو خاطره داریم. امیدوارم هر چه زود تر خوب بشی ولی اگه خدایی نکرده یک وقت عمرت به این دنیا نبود میخواستم بدونی یاد خاطرت همیشه با ما هست و فونت وزیرت همیشه ما رو یاد هنر و استعدادت میندازه
    صابر جان. برامون از آرزوهات بنویس، از اینکه با وجود درد و رنج و بیماری، چه کاری هست که خوشحالت کنه؟ چه چیزی هست که از دست دوستان و آشنایان و غریبه‌هایی مثل من که از دور ارادت داریم برمیاد که از بار این درد کم بکنه؟
    مسیر زندگی ما از هم خیلی جداست، ولی مخلوقات دست تو، هر روز توی زندگی من هستن و من رو خوشحال می‌کنن. امیدوارم که بتونم روزی کمی تو رو خوشحالت کنم.
    سلام دوست عزیزم
    انشاءالله سلامتیت رو هر چه سریعتر به دست بیاری و روز به روز بهبود پیدا کنی
    امیدوارم هر چه زودتر به سلامتی برسید
    دعا گوستاو هستم.
    آرزوی سلامتی و تندرستی دارم برات صابر جان.
    با خوندن این پست، هم یجورایی قدردان سلامتیم شدم و هم ناراحت شدم از وضعیت سلامتی و جسمانیت. امیدوارم پست بعدی خبر از پشت سر گذاشتن سرطان باشه ❤️
    سلام
    این پستتون رو هرچند گاه می‌خوانم چون واقعا بهم شوک وارد شد .بعضی وقتا عصبانی میشدم چرا لکنت دارم و همیشه از این بابت حالم بد بود تا پست شمارو خوندم و به خودم اومدم حتی برای چند ثانیه .امیدوارم هرچه سریعتر سلامتیتون رو به دست بیارید .از پستتون میشه برداشت کرد چقد شجاع و دل بزرگی دارید .
    خدا ان‌شاءالله بهتون سلامتی بده آقای راستی کردار. این فامیلی به راستی لایق شما با لین خلف خوب و زیباست
    درود بر شما . اینطور نوشتن قدرت روحی بزرگی میخواهد
    درود بر قدرت روحی بزرگ شما
    مطمئن باش شنیدن چگونه رنج کشیدن شما جذاب نیست. درمان اصلی و پزشکی را ادامه بده . به حرف مردم راه درمان رو عوض نکن. همه ی بچه هایی که تو کار گرافیک و برنامه نویسی هستنند هم یه جورایی هواتو دارند
  • حمیدرضا گودرزی
  • داداش برات آرزوی سلامتی دارم. فقط یادت باشه نا امیدی ممنوع ممنوع ممنوع. اینشالا که خدا نظر میکنه و همه چیز روبراه میشه. قوی باش پسر :) قلب بهت.
    امروز و الان که این پیام رو برای شما مینویسم قلبا ناراحتم و قدردان زحماتی که برای وب فارسی کشیدید
    شما قطعا قوی ترینید
    سلام
    جهت رفع مشکل درد متاستاز استخوان میتونید برید کلینیک هسته ای پویا . شیراز
    https://pooyanuclearmedicine.com/samarium/
    صابر عزیز ، من شما رو تا حالا نهمیشتاختم نه دیده بودم ، اما با فونت های شما زیاد کار کردم، امیدوارم هر چه زودتر امام حسین شفای کامل شما رو عنایت کنه ، از ته دلم از خدا میخوام سرطانت کامل رفع بشه برادر عزیزم، امید هممون برای سلامتی کاملت به خداست و انرژی خودت، کنارتیم ♥️♥️♥️♥️
    قوی باش و قوی بمون، منتظر عملی شدن ایده های جدیدت هستم
    سلام برادر
    از خوندن شرح حالت با تمام وجودم ناراحت شدم، دعا می‌کنم هرچه سریعتر فرجی بشه و حالت از اینرو به اونرو بشه و سرحال شی
    آرزو سلامتی برات دارم ، مطمئن هستم که تنها دارویی که کمکت میکنه روحیه است. اقوامی دارم که با انواع سرطان ها و مشکلات دسته و پنجه نرم می کردند ، تا جایی که خودشان هم خسته و درمانده و البته کم آورده بودند.

    تنها خنداندن و روحیه کاری بود که توانستم انجام بدم، در کمال ناباوری جواب داد و الان خیلی حالشون خوبه.

    معجزه شاد بودن و قوی بودن و البته جنگیدن فراموش نکن ، هرچند بند ما در مقابل بیماری ها ضعیفه ، اما برای بقا و جنگیدن ساخته شده ، باهاش مبارزه کن تو موفق میشی
    ارزوی سلامتی و آرامش دارم دوست عزیز
    ایشالا که شفا پیدا میکنی
    آقا صابر اولین بار است نامتان را میشنوم، از خواندن داستان درد و رنجتان بسیار متاثر شدم، امیدوارم روحیه قوی شما این بیماری را شکست دهد و به زودی خبر سلامتیتان را خود شما بشنوم.
    از طرف یک هنرمند. دوست. هموطن. که از فونتهای شما استفاده کرده و تازی اسمتان را می شنود.
    امیدوارم زودتر بتونی از این جنگ پیروز بیای مرد✌🏻
    دوست هنرمند عزیزم
    من شروع کار های حرفه ایم با فونت وزژر بود .
    هنوز هم علاقه زیادی به این فونت زیبا دارم
    امیدوارم هرجا هستی و در هر زمان و موقعیتی خدا بهت تونایی و تحمل اون موقعیت رو بده
    من مشهدی هستم
    هر وقت رفتم حرم امام رضا یه امین الله برای شفای شما و همه عزیزانی که با این درد و سختی دارن میجنگن میخونم که خدا براتون حال خوب و سلامتی بده

    انَ مع العسر یسرا
    سلام به برادر عزیزم
    سلامتی و کم شدن درد و رنج شما را از خدا خواستم.
    امیدوارم که جوابم را بدهد.
    با آرزوی حاصل شدن دوباره سلامتی
    سلام وظیفه همه ما حمایت مالی است
    تشکر از فونت های زیبا
    درود به تو صابر عزیز
    دست و پنجه نرم چردن با سرطان خیلی سخته، نمی تونم بگم درکت می کنم چون جای تو نبودم اما سختیش بر هیچ کس پوشیده نیست
    ولی همیشه به خدا امید داشته باش، آدمی به امید زنده هست.

    راستی بابت یادآوریت برای إپدیت فونت ها ممنونم ازت 😘🙂
    صابر جان دلشکسته شدیم مَرد!
    صابر جان، خیلی عشقی.
    شما رو با فونت صمیم و گندم اینا میشناسم، در لینکدین دیدم دوستاتون راجب‌تون مطلب زدند.
    من براتون دعا میکنم، امیدوار هستم سری بعدی بیام و بخونم که شفا پیدا کردید و سلامت کامل هستید(ان‌شاءالله)
    راستی پسر کوچولوی منم به تازگی مبتلا به سرطان شده و من کمی تونستم درک کنم حال‌تون رو!
  • مداد، مجله آنلاین مونترال
  • یک وقت‌هایی به نظر میاد که ته خطی، اما اگر خوب دقت کنی فقط داری خط عوض می‌کنی!

    عشق ما را داری، محکم بمون
  • علی‌رضا دهقان
  • انشالله که هر چی زودتر شفا پیدا میکنی❤️
    خیلی ناراحتم😔
    درود
    روحیه برای بهبودی از بیماری سرطان حرف اولو میزنه اگه روحیتو از دست بدی و شب روز بشینی غصه بخوری و افسرده باشی و گریه بکنی کارت تمومه.
    دارم رک و پست کنده حرفمو میزنم چون دقیقاً میدونم چه خبره.
    با آرزوی سلامتی.
    بی‌نهایت سخته اما قوی بمون مرد.
    براتون آرزوی سلامتی و توان زیاد برای تحمل و از سرگذراندن درد و بیماری رو دارم.
    سلام علیکم
    آفرین بر باور راستین‌تان نسبت به خداوند.
    امیدوارم که شفای عاجل از خداوند بگیرید و در هر صورت همچنان از این امتحان الاهی سربلند بیرون آیید.
    بسیار متاسف شدم! براتون دعا میکنم.
    سلام
    اول از همه امیدوارم بتونی و مطمعنم میتونی قوی باشی و از شر این تومور ها راحت شی. دوم ممنون از همه زحمت های که رو این قلم ها و فونت ها کشیدی. من این خبر رو از لینکداین دیدم. و واقعا با این که نمیشناسمت و یا ندیدمت خیلی ناراحت شدم از این وضع. اگر کمکی از دست من بر میاد حتما یه جوری اعلام کن.
    امیدوارم زودتر بهبود پیدا کنی و قلم های زیبات رو باز هم ببینیم.
    با همه‌ی قلبم برات آرزوی سلامتی می‌کنم.
    وجودت رحمته، ان‌شاءالله مشمول رحمت بی حد و حصر خداوند قرار بگیری و به مسیر ادامه بدی❤️❤️❤️
    صابر عزیز، درود بر تو
    بدون شک وب فارسی به تو و زحماتت برای اعتلای خط و پاسداشت زبان بدهکاره.
    ما رو ببخش که نمی‌تونیم اینطور که باید و شاید ازت توی این شرایط سخت حمایت کنیم.
    پیشنهاد میکنم اگر به نماوا دسترسی داری، مستند قرص جادویی رو ببینی و رژیم کتوژنیک رو امتحان کنی.
    سلولهای سرطانی از گلوکز تغذیه می‌کنن و با از بین بردن گلوکز در بدن و جایگزینی اون با کتون می‌تونی سرطان رو محو کنی.
    امیدوارم از پس این مشکل بزرگ هم مثل تمام تلاشهای بزرگ قبلیت بر بیای.
    یا حق.
    امیدوارم که سلامتی تون رو به دست بیارید
    دوران سختیه، کاملا مشهود و قابل لمس بود در تک تک جملاتتون. لحظه لحظه خوندنش، درد رو بهم منتقل میکرد.
    فقط می تونم براتون ارزوی سلامتی کنم
    به امید روز های بهتر
  • ارسلان دژکام
  • سلام صابر. امیدوارم در این واقعه ای که برایت پیش آمده است شفای جسم و جان و تولدی دوباره را شاهد باشی. دردهایت را چنان با صبر بازگو کردی که یقین حاصل کردم که نام نیکویی که پدر و مادرت بر تو گذاشتند حتماً شایسته ات است. صابر راست کردار، برایت دست به دعا برخواهیم داشت تا هر چه زودتر از بستر ابتلا شفا پیدا کنی و مسیر آرزوهایت پرواز کنان به پیش بروی.
    به امید شنیدن خبرهای خوب از خالق فونتهای زیبا
    صابر عزیز،خیلی نمیشناسمت ولی وقتی نوشته ات را خواندم خیلی غمگین شدم کاش توان مالی داشتم حداقل قسمتی از دغدغه ات را حل میکردم، برای دستان هنرمندت توانایی و برای دل مهربان تا سالیان سال تپش آرزو میکنم برای روح بزرگت ارامش و برای دردهایت تسکین..ببخش حداقل من مخاطبت را که با اینکه نوشته ات را خواندم عاجز و درمانده و فقط توانستم برایت بنویسم..میخواهم بدانی که برایت آرزوی سلامتی دارم و هر جایی که هستی ارامش و انرژی خوب میفرستم.سالم و سلامت باشی الهی.
    با مهر
    هدیه
    سلام
    امیدوارم خیلی دیر این پست رو نخونده باشم.
    مادر من هم با سرطان شدید دست و پنجه نرم کرده حدود 5 سال پیش, خاطرم هست که بعد از 2 سال درمان شدید دکترها قطع امید کردند و گفتند 1 هفته دیگر بیشتر زنده نیستند.
    از آن رو 5 سال میگذرد و طی آشنا شدن با دکتر فاضل حمید بهنام عمل هومیوپاتی.
    هزینه درمان بسیار ناچیز حدود 200 هزارتومان ماهانه!
    فقط در کرج مطب دارد, اما مطمئنا ارزشش را دارد.
    اطلاعات دکتر را در ادامه آورده ام, لطفا و حتما ارتباط بگیر, به امید سلامتی؛

    دکتر فاضل حمیدبهنام
    09125689112
    09394435247
    گوهردشت خیابان اصلی نبش هفتم غربی
    روحیه ات رو حفظ کن
    وب فارسی حالا حالاها بهت احتیاج داره
    آرزوی سلامتی برای شما
    نمیدونم چی بگم که حالتو بهتر کنه. فقط قوی بمون.
    اقا صابر عزیز من شعار نمیدم ولی خودتو خفه کن با فیلم های کمدی و خنده دار عمر دست خداست خودتو نباز،ایمان داشته باش،ما در مرگ حیات جاودان پیدا میکنیم،راهیست که همه میریم ولی قرار نیست نجنگیم تا زنده ایم،خدمت ب خلق و شادی فرکانس خیلی خوبی برای بدن ایجاد میکنه و تا میتونی برو توی دل طبیعت و بگو ببرنت.
    خدا قوت قهرمان
  • هادی صفی‌اقدم
  • سلام آقای راستی‌کردار عزیز
    از شنیدن این خبر بسیار اندوهگین شدم.
    ان شاء الله خبر سلامتی کامل‌تون را در همین صفحه بزودی ببینیم.

    به نوبه خود از خدمات عالی شما متشکرم
    دعای خیر و انرژی مثبت همه کاربران فونت‌هاتون و ... پشت سرتونه

    ضمنا اگر کمکی از دستم برمیاد با کمال ذوق و شوق در خدمتم. مثلا اگر حروفچینی با LaTeX یا حتی ورد (که ازش بدم میاد :-) ) که کمی بلدم، یا هر کاری دیگری در خدمتم تا جنابعالی در طی این دوره درمان، بیشتر به استراحت و درمان بپردازین. من تعارف نکردم و جدی گفتم.
    با بهترین آرزوها
  • محمد علی زاده رزازی
  • صابر عزیزم، برادر دل دریایی من اگر برایت مقدور است به آمریکا برو چون توانسته‌اند ۴ نوع سرطان را به صورت قطعی درمان کنند. من بعد از اینکه این خبر را شنیدم نتوانستم جلوی اشک‌هایم را بگیرم. چرا تو؟ تویی که همهٔ ما ایرانیان به خدمات تو مدیونیم. به خدا هر کمکی از دستم بربیاید اعم از جانی و مالی دریغ نخواهم کرد.
  • احمد بیرانوند
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام صابر جان
    واقعا ازین خبری که شنیدم به شدت شوکه وناراحت شدم. انگار یکی از عزیزان خودم این داستان براش پیش اومده

    من به شخصه خیلی مدیون کارهاتم و اگه از من بپذیری یه دکتر بسیار عالی برات سراغ دارم که میتونی بیای و ببینیش (خودم برات نوبت میگیرم)
    هزینه‌هاش هم سنگین نیست و میتونم در اون مورد هم باهاش صحبت کنم
    من پدربزرگم همین مشکل رو داشت و حتی دکترای فوق تخصص هم ازش قطع امید کردن ولی شکر خدا الان دو ساله که خوب شده و داره به زندگیش ادامه میده

    شاید خیلیا بهت دکترای متفاوتی رو پیشنهاد کرده باشن ولی به نظرم ضرر نداره این رو هم امتحان کنی

    اگه نظرت مثبت بود با شماره‌م تماس بگیر. هر کاری از دستم بر بیاد حتما برات انجام میدم و باعث افتخاره
    ***********
    سلام صابر عزیز آرزوی سلامتی میکنم برایت.
    اتوفاژی یا همون روزه گرفتن هم خوبه برای درمان سرطان که به خاطرش به دانشمند ژاپنی جایزه نوبل داده به خاطر روزه گرفتن 😐
    امیدوارم هرچه زودتر سلامتیت روبه دست بیازی ما دعا میکنیم برات انشالله خداوند شفا بده
    به امید خدای بزرگ، معشوق خالق هستی، به همون زیبایی که خدا رو وصف کردید براتون آرزوی سلامتی و‌ بهروزی دارم و‌ ایمان دارم که روزی رو میبینم که پیامی در خصوص بهبودی کامل منتشر کردید
    مشتاق دیدار اون روزم
    صابرجان انشاالله که هر چه خیر است برایت پیش آید. من برایت 100 صلوات نذر کردم. همین الان هم می فرستم. از اینکه 36 سال با سلامت زندگی کردی و این چنین سربلند می گویی که از کوتاهی عمر ترسی نداری خوشحال باش. انشالله که خدا شفای عاجل عطا کند ولی همین که در این رقابت، سالم و پاک به 36 رسیدی بهترین دستاوردت است. من هم 34 سال سن دارم. کمی کمتر از شما. ولی تو کجا و من کجا.
    سربلند بودی و با افتخار، سربلند بمانی و مستدام
    امیدتونو از دست ندید ایشالا سلامتی کامل بدست میارید
    صابر‌جان سلام

    از خداوند برات سلامتی میخوام
    ان‌شاءالله حالت خوب شه و به همه برنامه‌ها و کارهات برسی رفیق

    سلام. من همیشه شما رو از طریق فونت‌هاتون می‌شناختم و چقد بده که هیچ‌وقت ما آدم‌هایی که شاید پشت بسیاری از زیبایی‌های کارامون، طراحی‌هامون، و نوشته‌هامون بوده رو نمی‌شناسیم و نمی‌دونیم چه رنج‌ها،‌ سختی‌ها و مشکلاتی رو از سر گذرونده. هیچ کلامی برای بیان ندارم، هیچ چیزی نیست که بتونم بگم و فقط بایستی بگم امیدوارم زودتر از درد رهایی پیدا کنی، نمی‌دونم به چه شکل فقط می‌دونم شاید خیلی‌ها لایق کشیدن این همه درد برای این زندگی نبودند و نیستند و شاید این زندگی هیچوقت ارزش اون‌ها رو ندونسته و نخواسته بدونه. ما و تمام زندگان رو ببخش که اگر هیچ‌وقت نفهمیدیم چطور زندگی کنیم وقتی تو لایق این زندگی بیشتر هستی.
    سلام صابر جان
    این مطلب قلبمو به درد آورد 😔. درک اینکه چه روزای سخت و درداوری رو سپری میکنی برای ما غیر ممکنه.
    امیدوارم هرچه زودتر به روزهای اوج برگردی و بازم کارای جذاب و قشنگتو ببینیم.
    لطفا قوی بمون.
  • مهدی محبعلی زاده
  • من تهرانم چیزی لازم داشتی بخری بگو واست بخرم دانشجوام اینجت
    صابر عزیز امیدوارم زودتر حالت بهتر بشه و دوباره سرحال ببینیمت.
    از فونت وزیری که طراحی کردی و بنرها و سایت های مارو زیبا کردی استفاده کردیم و امیدوارم همونطور که حال مارو خوب کردی خدا هم حال تورو خوب کنه و سلامتی کامل رو دوباره بدست بیاری.
  • غلامعلی نادری نژاد
  • سلام من هم برادری دارم سرطان مهرهای کمر گرفته ولی کارهای شخص خودش را خود انجام می دهد اما من از خواندن این همه رنج که به شما وارد شده متاثر شدم خیلی ناراحت شدم امیدوارم زودتر خوب بشوید و زندگی خوبی را شروع کنید
    مطمئن باش به زودی زود خوب میشی
    تا جایی که در توانم بودش، کمک کردم
    ایشالا خبر سلامتیت
    موفق باشی
    آقای صابر سلام
    خدا سلامتی بده. چه کاری از دست ما بر میاد براتون؟
    آرزوی عاقبتی پر از خیر دارم.
    به جیمزوب فکر کن. آرم میشی.
    دنیا جنین مادر است...
    از خواندن مطلب قلبم درد گرفت. برایت آرزوی سلامتی میکنم
    امیدوارم هرچه زودتر سلامتیت رو بدست بیاری صابر جان.
    برات دعا میکنیم
  • فرداد جهان پرور
  • سلام صابر جان

    امروز متوجه بیماریت شدم و خیلی خیلی ناراحت شدم ولی خوشحالم چون سرطان سراغ کسی رفته که برنده شدن رو بلده. بزودی در حد توانم (که زیاد هم نیست!!) برات دونیت میکنم. قوی باش و مارو تها نذار. فدات
    برای سلامتی تون دعا می‌کنم.
    صابر جان بسیار متاثر شدم. امیدوارم که خدا شفا بده و سلامتی حاصل بشه. متاسفانه کاری از دستم بر نمیاد جز دعا کردن.
  • وحید خوشگویان
  • سلام صابر عزیز
    من کارمند یکی از شرکت های خودرو سازی هستم و به واسطه فونت وزیر همیشه قدردان لطف و زحمات شما هستم
    لطفا بهم بگو که چه کنم برات تا توی این اوضاع مرحم کوچیکی باشم بر مشکلات این روزهای شما
    من از صمیم قلب برایتان دعا می کنم. امیدوارم خداوند متعال همه مریضان بالاخص جنابعالی را شفای عاجل عطا فرماید. الهی آمین.
    امیدارم خوب بشی دوست عزیز به حرفت گوش می‌کنم. ممنون
    صابر عزیز
    واسه ت سلامتی آرزو میکنم پسر
    قوی باش
    با آرزوی شفا و سلامتی برای شما و همه بیماران.
    صابر جان دعاگوی تو هستیم و برات انرژی مثبت میفرستیم برات حال بهتر و خوبتری آرزو میکنم داداشم.توکل به خدا

    راستی در مورد بهبود سرطان جدا از روش های پزشکی نوین من شنیدم دوره های خام خوری و همچنین روزه در بهبود این بیماری تاثیر گذاره و آزمایش های زیادی شده و نتایج مثبتی هم گرفتند.آزمودن اینها هم خالی از لطف نیست

    در پناه خدا
    از خداوند می‌خوام خیلی زود بهت سلامتی بده و بتونی این روزای تلخ رو فراموش کنی. یادت باشه همه ما آدما به طریقی در حال آزمایش شدنیم. امیدت رو از دست نده و دست از دعا و مبارزه بر ندار.
    با سلام و احترام
    آرزوی سلامتی و بهبود عاجل رو از پروردگار متعال برای حضرت عالی دارم.‌امیدوارم بهترینها در نزدیکترین لحظات پیش رو برای شما رقم بخوره.
    دوستان شما براتون دعا می‌کنن.
    با سپاس فراوان
    برات دعا میکنم ایشالا خوب میشی
    صابر جان شدیدا ناراحت شدم وقتی شنیدم مریض شدی. انشالله هر چه زودتر بهبودی حاصل بشه.
    تهران بیمارستان مسیح دانشوری زیرمجموعه محک است و تصویربرداری و یه سری کارای بیماران سرطانی رو رایگان انجام میده. من مادرم که مشکل مشابه شما داشت پارسال می بردم اونجا برای همین خبر دارم.

    از خداوند سلامتی رو برات آرزومندم
    حمید
    سلام. داروی روانپزشکی سرترالین که بیش از ۳۰ سال در جهان مصرف شده است ظاهرا خواص عجیب ضد سرطان دارد.
    این لینک را ببینید:

    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC9599050/
    در ایران برند آسنترا و نوع خارجی آن zoloft میباشد. قطعا نوع خارجی آن بهتر است.
    این دارو با مهار دو اسید آمینه سرین و گلیسین که مورد مصرف سلول سرطانی است به از بین رفتن سلول سرطانی کمک میکند. اسید آمینه سرین و گلیسین در انواع گوشت قرمز، مرغ، ماهی، گندم، لبنیات، لوبیا، سویا موجود است که یحتمل باید از مصرف آنها پرهیز کنید تا سلول سرطانی گرسنه بماند و بمیرد.
    البته من پزشک نیستم. حتما قبل از هر اقدامی برای تغییر رژیم غذایی با پزشک خود مشورت کنید. برای اینکه بتوانید از داروی سرترالین هم استفاده کنید حتما از پزشک خود مشورت بگیرید. روش مصرف زولوفت به صورت شروع با دوز کم و افزایش تدریجی دوز آن به مرور زمان میباشد.
    صابر جان از خداوند برات سلامتی ارزو میکنم. نمیدوننم کدوم شهری ولی اگر تهران کاری داشتی هر کاری از توانم بربیاد دریغ نمی کنم.
    دووم بیار آقا صابر، ایشالا حالت خوب میشه.
    نمیدونم قبلا گفتم یا نه ولی شما از جمله شخصیت‌هایی هستی که واقعا دوستش دارم و بهش احترام قائلم. خیلی قبل‌ها پیش میخواستم فونت‌های شما رو توی وبلاگم بزارم و معرفی کنم ولی خوب الان کی هست که فونت وزیر رو نشناسه؟ دست به قلمتون هم واقعا خوب بوده و هست و من همیشه از نوشته‌هاتون لذت میبردم.
    خواستم بگم که هواتو داریم و بدون تنها نیستی. ناامید نشو ❤️
    دمتون گرم که هوامونو داشتید و خیلی ممنون بابت فونت زیبای تلگرام امیدوارم حالتون بهتر و بهتر بشه شما خیلی برای ما عزیزید
    صابر جان دنیای وب خیلی به شما مدیونه،
    اور بگم با خوندن این متن ناراحت نشدم دروغ گفتم ولی یه چیزی که هست اینه ادمی هیچ وقت نباید امیدش رو از دست بده روحیت رو حفظ کن چون خیلی چیز ها از خود تفکر داخلی انسان رشد میکنه.
    ما هم کنارت هستیم و هرکمکی از دستمون بر بیاد انجام میدیم.
  • محمد جعفر تقوی
  • سلام برادم
    ایشالله خدا شفا بده یکی ساعت سخته زندگیمه من نه شما رو دیدم نه باهاتون تا حالا حرف زذم
    اما سخته می دونم می تونی نحمل کنی ایشالله شکستش بدی
    قوی باش
    قوی باش
    قوی باش
  • محمدامیر لطفی
  • داداش گلم
    ما هم نزدیک ده ساله
    با سرطان داریم میجنگیم
    بارها به همین وضعیتی که شما هستی هم رسیدیم و برگشتیم دوباره
    قطعا دعای همه ماها پشت سرته و مطمئن باش به زودی
    خوب خوب خوب میشی
    اصلا نگران نباش

    راستی لینک دونیت هم کار نمیکنه
    هرچی میزنم ارور 308 میده

    بازم سعی میکنم
    صابرجان آرزوی سلامتی برات دارم!
    ممنون که با فونت های زیبات، نوشته هامونو زیبا کردی
    سلام. خدا به شما سلامتی بده.
    حتما طب سنتی برید. طب سنتی با درمان سرطان معروف شده
    حتما برید، این راه رو ام امتحان کنید.
    امیدوارم سلامت باشید و تمام ایده هاتون عملی کنید
    نمی‌دونستم خالق فونت وزیرمتن و فونت‌های جذاب دیگه ایرانی شما هستید، چقد ناراحتم وقتی شناختمتون که شما ناخوش‌احوالید، به عنوان کسی که در خانواده‌اش فرد مبتلا به کنسر داشته، می‌تونم بگم کنار داروها و عمل‌ها، روحیه، انرژی و امید موثرترینه، نمیشدونم با چی حالتون بهتر میشه دریغ نکنید، امیدوارم سری بعدی که اومدم نوشته‌تونو بخونم یا دنبال خبر بودم ازتون، متن بهبودیتونو بخونم❤️
    امیدورم اونی شه که به صلاحته و صد البته اون چیز بهبودی کاملت باشه رفیق و یه روز بنویسی خوب خوب شدی. ایدوارم
    قلبا و عمیقا امیدوارم سلامتیت رو بدست بیاری و با ده برابر انرژی قبلیت برگردی. زمین به امثال شما خیلی نیاز داره.
    انشاالله به لطف خدا معجزه ای که لازمه برای درمان سرطان حتی از نوع ۴ هم رخ میده و سلامتی شما کامل بر می گرده 🙏🙏🙏
    سلام و درود.برای شما دوست نادیده اما عزیزم، دعای سلامتی و عافیت از خداوند متعال دارم.
    امام صادق(علیه السلام):"إِنَّ اللَّهَ تَبَارَکَ وَ تَعَالَی لَیَتَعَاهَدُ الْمُؤْمِنَ بِالْبَلَاءِ إِمَّا بِمَرَضٍ فِی جَسَدِهِ أَوْ بِمُصِیبَةٍ فِی أَهْلٍ أَوْ مَالٍ أَوْ مُصِیبَةٍ مِنْ مَصَائِبِ الدُّنْیَا لِیَأْجُرَهُ عَلَیْهَا؛خداوند تبارک و تعالی، با گرفتاریها به مؤمن توجه(اظهار محبت) می کند؛ یا تن او را بیمار می کند، یا او را در سوگ یکی از اهل [خانه اش] می نشاند و یا یکی از سختیها و رنجهای دنیا را بر او چیره می کند. تا او را بر آنها پاداش دهد."
    امیدوارم اوضاع براتون بهتر بشه و نتایجی که در آینده دریافت میکنین کمی برای شما و خونوادتون امیدوار کننده تر باشن...
    ممنون ازینکه این پستو نوشتین با اینکه قطعا براتون نوشتنش هم دردناک بوده

    با آرزوی حس و حال بهتر
    انشالا سلامتی
    اگر مشهد تشریف دارید یا اومدید یک سر حرم امام رضا برید بشدت حالتون بهتر میشه صرف رفتن حرم فقط بماند تاثیرات بعدیش
    نمیدونم چی بگم رفیق. الکی‌دلداری‌بدم یا بگم ناامید نباش و… امیدوارم هر چیزی که برات بهت رقم بخوره و واقعا درک کردن شرایطتت برای افرادی که با این بیماری دست و پنجه نرم نکردن غیر ممکن هستش. امیدوارم زودتر بلند بشی از جات و دردی تو وجودت حس‌نکنی. ممنونیم بابت همه زحماتت برای فونت های زیبای فارسی و همه‌ی تلاش هات برای دنیای اینترنت راستی دنبال طب‌سنتی نرو همش دروغه. خیر‌اگر باشه بهترین چیز علم پزشکی هستش. هر کمکی‌ از دست من برمیاد یا افتخار و بدون تعارف در خدمتت هستم. امیدوارم زودتر سرحال و سرزنده و بدون درد ببینمیت ، رفیقی که هیچوقت ندیدتت و نمیشناستت میثاق کوچ❤️🙏🏽
    صابر جان خوبه که حرف دلتو اینجا میزنی و لاقل جلوی کیبورد نقش بازی نمیکنی. چه سالم بشی چه نشی، تو قهرمان زندگی خودت بودی. قدمهایی برداشتی که خیلی ها حتی تلاشم نکردن.
    مرگ هممون رو غافلگیر میکنه.
    امیدوارم بتونی تمرکزت رو از ساعت شنی ای که سرطان جلوت گذاشته کمی منحرف کنی مث قبلنا. یاد خودت بیار ما قبل از سرطان هم نمیدونستیم یه روز زنده ایم یا بیست سال فقط خودمون رو گول میزدیم و حواسمون رو با حاشیه ها پرت میکردیم. الان سرطان ساعت شنی رو گذاشته جلومون و چشم برداشتن ازش‌ واقعا سخته.
    من همیشه از خودم میپرسیدم آیا میخوام قبل مرگم فلان کار رو کنم؟ اگه آره، تلاشمو میکنم انجامش بدم. نه که کارای خفنا، مثلا دیدن یه فیلم تو سینما یا رفتن به یه جای تاریخی. به بیان دیگه از خودم میپرسم اگه بمیرم و ندیده باشم چیزی از دست دادم؟ این خیلی کمکم میکنه الویت بندی کنم. چون خیلی ها تو جامعه درگیر حاشیه ها هستن و فکر میکنن جاودانه ان.
    راستش چند بار این کامنت رو ریویو کردم که مبادا حرفی بزنم که حرصت دربیاد یا ناراحت شی. حتی داشتم پشیمون میشدم. بعد از خودم سوال معروفمو پرسیدم و فهمیدم حتی اگه واژه هام و نطراتم اشتباه باشه میخوام تلاشمو کنم قبل مردنم بهت همدلیمو ارسال کنم.
    امیدوارم [اگه درد امونت داد] امروز یه خاطره خوب واسه خودت بسازی و برای آرزوهات تلاش کنی. ارادتمند، سینا
    صابر عزیز
    سلام و درود
    قطعا پشت هر اتفاقی از سمت خدا حکمتی نهفته است که ما از اون بی اطلاع هستیم، امیدوارم توی این شرایط عجیب بیشتر از پیش روحیه ات رو حفظ کنی و پر انرژی با این اتفاق برخورد کنی. بینهایت برات آرزوی سلامتی و عشق میکنم و امیدوارم خبر بهبود و از بین رفتن این مهمون نا خونده رو هرچه زودتر ازت بشنویم.
    ارادت بینهایت
    ایمان
    ناراحتم از این اتفاقی که برایتان افتاده است. همه خانواده‌ی ما برای شما دعا میکنیم. ان‌شاءالله که به زودی شاهد سلامتی شما باشیم.
    خدا به شما سلامتی بده . خیلی خیلی از این خبر ناراحت شدم . انشالله هر چه زودتر سلامتی کامل حاصل بشه .
    ممنون از همه زحماتی ک این سال ها برای تولید فونت پارسی کشیدید. ب امید خدا دوباره بر میگردید ب میدون
    صابر.
    در اسمتان چه رازها نهفته است.
    هرچه باشد
    آخر این راه روشن است.
    بابتِ تمامِ دوستت دارم‌هایی که با فونت‌های شما نوشتم و تمام دفعاتی که چیزی رو با فونت‌های شما خوندم، ازت ممنونم و آرزو می‌کنم خبردار بشیم که زیبایی‌های جدید خَلق کردی
    کاش اینقد دارا بودم که می‌تونستم تمام هزینه‌های بهترین درمان رو برای سلامتیِ شما و هر آدمِ تاثیرگذارِ دیگه رو که نیاز به همراهی داره به عهده بگیرم، یه دنیا عشق براتون آرزو می‌کنم و سلامتی و امیدوارم روزی بتونم تمام فونت‌های شما رو بخرم و حق کُپی‌رایت رو بجا بیارم
    دوستتون دارم
    سلام و عرض ادب
    خیلی ناراحت و متاثر شدم... من به شخصه (و قطعا بخش کثیری از وب و گرافیک ایران) به شما مدیونیم. خدا انشاالله سلامتی رو بهتون برگردونه...
  • عبدالمطلب اشتیاقی
  • سلام و عرض ادب خدمت آقا صابر گل
    نا امید نباش سلطان
    کسی باید نا امید باشه که مال مردم بدبخت بیچاره رو خورده

    ما هم سالم نیستیم به خدا
    با این شرایطی که برای کشور ساختن تو سنین جوانی به بیماری اعصاب و روان دچار شدم

    ولی هرچی از دوست رسد نیکوست
    انشاالله شفا می گیری
    من هر روز میام اینجا هرچی بزاری رو میخونم تا روزی که خوب بشی از اولت هم بهتر بشی
    برای مشکل پات هم باید بری زالو درمانی
    برو زالو درمانی از اول هم بهتر میشی انشالله
    اینکه میری یا نمیری و رفتی یا نرفتی هم همینجا بگو من میام می خونم
  • راضیه فرحانیان
  • امیدوارم هر چه سریعتر به آرامش برسید.
    سلام روزبخیراز یکی از آشنایان متخصص در زمینه طب فیزیکی هستند سوال کردم. چند راهکار دادن.که ممکنه موثر باشن. یکی اینکه در کنار کیمو تراپی ..ایمونوتراپی یا سلول درمانی رو پیشنهاد دادن. و در کنار همه اینها همیوپتی را هم پیشنهاد دادن. یک مریض سرطان وخیم ستون فقرات با ایمونوتراپی چند سال دارن خوب و سرحال زندگی میکنن. امبیدوارم کمک کنه

    سلام صابر عزیز
    اول به پاس قدر شناسی ، ممنون از هدایایی که سخاوتمندانه در اختیار صنعت IT کشور و بچه های این حوزه قرار دادی.
    دوم این که متاسفم از اینکه بیمار شدی. من هم بیمارم ولی از نوعی دیگر.
    نمی دونم حکمت حضرت حق چیست اما این را می دانم که زندگی یکی از بی شمار نعمتهای خداست که در سایه سلامتی معنای دلنشینی پیدا می کند.
    تو از خوبهای بندگان خدایی، دل بزرگی داری، بسیار بخشنده ای و مهربانی را معنا کردی.
    ایکاش زودتر تو را می شناختم و با تو مرتبط می شدم.
    به قول دکتر فرانکل در کتاب در جستجوی معنا: کسی که چرایی برای زندگی کردن دارد با هر چگونه ای خواهد ساخت.
    دوست بزرگوار اگر تقدیر بر ماندن بنده و شما باشد قطعا رقم خواهد خورد و اگر نه راهی را می رویم که پیشتر از ما همه رفتند و بعد از ما نیز دیر یا زود به ما ملحق خواهند شد.
    از اعماق وجود برای تو دوست بزرگوار آرزوی تندرستی، شادکامی و بهروزی دارم.
    امیدوارم با خواست پروردگار یگانه و مهربان زندگی پربار تو با تندرستی کامل ادامه یابد زیر سایه پدید ومادر مهربانت.
    سلام صابر عزیز
    خیلی متاثر شدم از خوندن این متن دردآور
    امیدوارم به زودی دوباره وجه خوب زندگی رو ببینی و این داستان ها برات خاطره بشه
    5 ماه پیش به ناگاه لگن چپ من از کار افتاد و ناچهر به استفاده از عصا شدم. بعد از پیگیری متوجه شدم که نکروز استخوان فمور لگن دارم و باید پروتز بزارم. تقریبا همه دکترهای خوب مشهد یک نظر روی جراحی فوری بودند.
    من اما روی آوردم به طب سوزنی و آرامش فکری. بعد از دو ماه هیچ اثری از نکروز و... وجود نداره!
    میدونم که این تجربه قابل مقایسه با سرطان و مشکلاتی که باهاش درگیر هستی نیست اما امید دارم که طب سنتی جوابی در آستینش داره که هیچ طب نوینی ازش خبر نداره.
    حتما پیش یک پزشک خوب طب سنتی برو.
    به امید روزهای خوب.
  • کاظم حسینیان
  • خیلی ناراحت شدم. به حق مولام علی برات دعا می کنم به زودی شفای کامل حاصل بشه. به خدا تحمل شنیدن رنج کشیدن هیچ آدمی رو ندارم
    هو! بسیار تلخ بود. از خدا می‌خوام به بزرگی و عظمت خودش، به دست پرتوان و قدرت لایتناهی‌ش، شما هم‌وطن عزیز رو شفا بده، چه جوری‌ش رو دیگه خود خدا بهتر می‌دونه. امیدوارم دفعۀ بعد که یکی لینک این صفحه رو جایی می‌فرسته و من تصادفاً چشمم بهش می‌خوره، بیام و بخونم که نوشتید کاملاً درمان شدید.
    ارادتمند شما، میلاد جلالی
    سلام آقای راستی‌کردار. ان‌شاالله هر چه زودتر سلامتی خودتون رو دوباره بدست بیارید. اخیرا بیمه‌ی خوبی برای بیماران خاص در نظر گرفته شده، جزئیاتشو در لینک زیر ببینید.
    https://www.google.com/amp/s/www.isna.ir/amp/1401102517039/
  • علیرضا محمدنژاد
  • با آرزوی بهبودی و کاهش رنجش برای شما انسان شریف
    برای شما و همه بیماران آرزوی سلامتی میکنم
  • میکائیل جاهدی
  • سلام.
    عزیز دلم،
    به شدت ناراحت شدم که روزگار باهات چنین کرده.
    میدونمم که غصه خوردنم دردی از دردهات کم نمیکنه ولی خب دعا میکنم حکمتی به قلبت جاری بشه که تحمل درد و گرفتاریت سخت‌تر از اینی که هست نشه.
    یا علی
    خوب میشی صابر جان...
    برای سلامتیت دعا میکنیم شما خیلی بزرگوارید
    جناب آقای راستی کردار قبل از هرچیزی باید خدمتتان عرض کنم همه ما قدردان زحمات و تلاش بی پایان شما هستیم. از شنیدن خبر ابتلا شما به سرطان خیلی متاسفم و دردمند شدم ولی چه میشه کرد متاسفانه این اتفاقان بخش جدایی ناپذیر زندگی امروزه هستند اما بهترین خبر میتونه خبر سلامتی شما باشه. اگه خدا چیزی رو برای انسان بخواهد کل دنیا هم دست به دست هم بدهند نمی توانند جلوی اون اتفاق رو بگیرند لذا مورد شما هم که سرطان گرید 4 دارید خارج از این موضوع نیست و از خدا میخواهم هرچه زودتر سلامتی را به شما برگردانند. امیدوارم هرچه زودتر خبر بهبودتون رو به ایمیلم بفرستید. به امید سلامتی
    در این چمن چو درآید خزان به یغمایی /
    رهش به سروِ سهی قامتِ بلند مباد

    در آن بساط که حُسن تو جلوه آغازد /
    مجالِ طعنهٔ بدبین و بدپسند مباد

    هر آن که رویِ چو ماهت به چشمِ بد بیند /
    بر آتشِ تو به جز جانِ او سپند مباد

    شفا ز گفتهٔ شِکَّرفِشانِ حافظ جوی /
    که حاجتت به عِلاجِ گلاب و قند مباد
  • علیرضا قادری
  • با آرزوی سلامتی روز افزون جناب راستی کردار
    آرزوی سلامتی می کنم براتون
    امیدوارم در آینده این روزها رو که به یاد میارید با لبخند ازشون صحبت کنید.
  • ناصر دوستعلی
  • سلام
    عمیقا ناراحت شدم
    و برای سلامتی‌تون دعا می‌کنم
    امیدوارم پست گزارش سلامتی‌تون رو منتشر کنید

    :(:
    سلام عزیز دل کشور و فرهنگ و زبان فارسی
    از صمیم قلب دعا می کنم شبنم معجزه الهی بر بیماری تنهایی گندم وجودت بشینه و پرستو خبر سلامتی کاملت رو جار بزنه.
    تو هم دعا کن برای ما .
    که بتونیم خدمتی به مردم و کشورمون بکنیم.
    به شخصه از فونت وزیر کد شما خیلی استفاده کردم.
    کاش من جای شما بودم فقط یکسال وقت داشتم حتی کمتر
  • یک دوست قدیم‌ی
  • ✨✨✨جدیدترین دستاورد های تحقیقات پزشکی در سرطان در ششمین کنگره بین المللی سرطان اعلام شد: ✅با درمانهای نوین در درمان سرطان، *کابوس بلاتکلیفی* یا *جواب کردن بیماران مبتلا به سرطان* در هر استیج پیشرفته ای به تاریخ خواهد پیوست. 🌈اگر چه در ابتدای راه هستیم اما افق های روشن در درمان سرطان بسیار امیدبخش خواهد بُود. ✳️لطفاً بیماران مبتلابه را از طریق لینک زیر (سامانه پذیرش بیماران پیشرفته سرطان) به مرکز جامع کنترل سرطان وابسته به مرکز تحقیقات سرطان د ع پ شهید بهشتی معرفی فرمایید: 🔶مرکز اموزشی درمانی شهدا تجریش،درمانگاه مرکز جامع کنترل سرطان، روزهای زوج از ساعت ١٢-٨ صبح🙏🌸 Iranpalliative.ir/mst

    http://Iranpalliative.ir/mst

    با آرزوی سلامتی برای صابر عزیز
    امیدواریم هرچی زودتر تورو سالم و سرحال ببینیم
    B2n.ir/rastikerdar17
    سلام
    هم اسمت قشنگه و هم فامیلیت و هم قلم هایی که طراحی کردی.

    زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست ... خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد.

    ماشاءالله به این همه زحمت به این همه امید و استقامت

    ان شاءالله که سلامتیت رو به دست بیاری و حالا حالا ها باشی.

    موفق و در پناه خدا باشید هم خودت و هم پدر و مادر عزیز و مهربانت
    صابر عزیز به هزینه درمان فکر نکن اونش با ما، به درمان ادامه بده، ایشالا متن بعدی که میذاری خبر سلامتیت باشه
    بزودی به لطف و فضل خدا سلامتی حق شماست
    سلامتی و بهبودی سهم شما میشه
    انشاالله که چندتا خیر بزرگ پیشقدم بشن. من و همسرم هر کدوم دویست پرداخت کردیم. هفته ای هم قرار گذاشتیم باز بزنیم مبلغی. برای این همه زحمتی که واسه فونتا کشیده و هیچوقت اجباری پولیشون نکرده درسته ناچیزه ولی اگه همه کسایی که وبلاگ و می خونن حق استفادشون رو بدن کلی کمک میشه شاید صابر عزیز بیاد تهران و همه کارایی که دکترا میگن براش خوبه رو بی دغدغه مالی انجام بده. حتی اگه واقعا ندارید خبر رو برای ادمین پیج ها و کانالای بزرگ که می شناسید بفرستید.خودم از یه کانال فلسفی خبرو فهمیدم. خلاصه کنار آرزوی سلامتی یه قدم کوچیک برداریم همه، خیلی خوب میشه
    داداش قشنگم امروز خیلی غصه داشتم بخاطر مسایل زندگیم، نوشته شمارو‌ خوندم از خودم و شما و خدا و خانواده‌ام شرمم شد چطور کم طاقتی و اوقات تلخی کردم جلو مشکلات کوچیکم، کاش روحم اندازه شما بزرگ بود.
    سلام.حقیقتا از خوندن متن زندگی با سرطان واقعا حزین و ناراحت شدم . ایشالا خدا سلامتی را به شما ببخشد . با آرزوی سلامتی و شادی روز افزون شما♡
    سلام
    خدا بزرگه ناراحت نباش شاید یه راهی پیدا کردی
    آدم با حوصله و با انگیزه ای مثل شما نباید امیدشو از دست بده
    صابر عزیز ...
    سال‌هاست که در طراحی‌ها از قلم‌های زیبایی که طراحی و تولید کرده‌ای و بی چشم‌داشت در اختیار همگان قرار داده‌ای، استفاده کرده‌ایم، شنیدن رنج تو برای همه سخت است...
    روزهای تلخی را می‌گذرانی و امیدواریم به زودی سلامتی‌ات را بدست بیاوری و از کارها و پروژه‌های جدیدت هم لذت ببریم، قوی باش و بدان همهٔ ما بدون اینکه تو را دیده باشیم، دوستت داریم و منتظریم جشن بهبودیت را بگیریم.
    از همهٔ دوستان هم خواهش می‌کنم به صفحهٔ دونیت صابر https://payping.ir/@saber مراجعه کنند و به پاس سپاسگزاری از زحمات ایشان در دونیت سهیم باشند.

    با آرزوی بهترین‌ها
  • خانم خوشبخت خانم خوشبخت
  • سلام صابر عزیز
    من نمیشناسمت،

    اما شدیدن دردت رو حس میکنم و آرزو میکنم خوب بشی.
    هم قلبم شکست صابر جان، هم عزیز و دوستت داریم، هم دعات کردم توی حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و هم دونیت ناقابل.

    توکل به خدا و با قلب صاف و روحیه عالی حتما از پسش بر میای. علم پزشکی هم که خیلی پیشرفت کرده.
    سلام. برای سلامتی شما دعا میکنم.
    آقا دعاگو هستیم انشالله. تربت امام حسین حتما بخورید که شفاست. انشالله هفتادسال با سلامتی عمر کنید
    سلام صابر جان عزیز برات آرزوی سلامتی میکنم .
    سلام پسرم
    می دونم که راضی به رضای خدایی اما تسلیم نمی شی . بگو ای غده ی بدترکیب تورو شکست می دم . می دونم که از هم می پاشی ، می ندازمت بیرون .
    بگو من با کمک خدا وبا کمک بنده های خاص خدا تورو شکست می دم . بنده های خاص خدا از خاندان جد مادری ات هستن.دست از دامن شون برندار.
    بگو خدا :مگه نگفتی بخوانید مرا تا اجابت کنم.
    بسیار خوب حالا وقتشه . بگو شفا می خوام . ازش دست برندار . بالاخره در رو به روی تو باز می کنه . ایمان داشته باش.امیدت به خدایی باشه که با قدرتش صدهاهزار نفررو از بیماران لا علاج به زندگی برگردانده. خدا بخشنده و مهربونه سلامتی رو به شما می بخشه . یقین کن .
    صابرعزیز الهی بحق خون
    امام حسین ع و شهدای کربلا و هرچه رحمت خداست بر سرت ببارد
    سلام صابر جان
    در جوار حرم امام رضا علیه السلام برایت آروزی سلامتی و تندرستی می کنم
  • اسماعیل دریانورد
  • چی میتونم بگم رفیق
    تنها کاری که میتونم و میتونیم بکنیم قدردانی از سخاوتت‌ هست آنهم با مشارکت در هزینه ها ...
  • در انتظار سلامتیِ تو
  • سلام :)
    عجب موهبتی شامل حالِت شده صابر! اینکه با هنری که خدا بهت داده سایت ها و اپ های ایرانی زیادی رو زیبا کردی. حالا هم در کنار اینکه خدا داره امتحانت می‌کنه، شدی یه درس بزرگ برای خیلی‌ها.
    خدا رو چه دیدی! فکر کن ده سال دیگه، یه کسی، یه اتفاق خوبی رو توی ایران رقم بزنه و وقتی که ازش بپرسن، بگه منشأ تلاش های من و رسیدنِ به این موفقیّت، تلنگری بود که اون رو مدیون شخصی به نام صابر راستی‌کردار هستم.

    این مسیری که تو درِش قرار گرفتی، یه مسیرِ دوسربُرد هست؛ اگر عمرِت به دنیا باشه(که ان‌شاءالله همین‌طور هست)، طراحان گرافیک و برنامه‌نویسان ایرانی منتظرتن تا با کمک تو، دنیای زبان پارسی رو زیباتر کنن و اتفاقات شگفت‎انگیزتری رو رقم بزنی. اگر هم نه(که خدا نکنه واقعاً)، اون طرف یه آقایی داره انتظارت رو می‌کشه؛ وعده‌ی "مّن یَمُت یَرِنی" رو فراموش نکن!
    به قول یکی از بزرگواران:<قسم به وعده‌ی شیرینِ مّن یَمُت یَرِنی *** که ایستاده بمیرم به احترامِ علی(ع)>

    واقعاً به درجه ایمانی که نسبت به الله داری غبطه می‌خورم.
    برای سلامتیت دعا می‌کنم. دلم می‌خواد یه روزی بیام توی این صفحه و ببینم علاوه‌ بر سلامتیت که شفات رو از امام رضا(ع) گرفتی، حسابی دست به کار شدی تا ایده‌هات رو عملی کنی :)
    سپردمت به امام زمان(عج)
    خدانگهدار.
    سلام آقا صابر، اینجا بیش از 200 نفر نظر گذاشتن یعنی وجود شما باارزش و مفید هست و مردم ارزش کارهای شمارو میدونند. من از تمام فونت های شما استفاده کردم. شما انسان بااستعدادی هستید، همین جا تو قسمت نظرات از فونت ساحل شما استفاده شده، نمیدونم چی بگم فقط خواهش میکنم روحیه خودتون رو نبازید و روند درمان خودتون رو با طب سنتی خراب نکنید، سرطان نیاز به درمان به روز و علمی با تجهیزات مدرن داره لطفا این اشتباه رو نکنید. کرونا به ما نشون داد که روغن بنفشه و باقی گیاهان کارساز نیستند و باید واکسن زد. احساس نکنید که زندگی شما برای کسی مهم نیست من خودم گریه کردم و بسیار ناراحت شدم ولی شما نباید گریه کنید و روحیه خودتون رو ببازید. اینکه گفتید لاغر شدم هیچکسی در بیماری زیبا و سرحال نیست. و اینکه گفتید مرحله چهار هستم و ته خط هست چرا این حرف رو میزنید؟ هیچ انسانی در دنیا نبوده که از مرحله 4 سلامت بیرون بیاد؟ من از پزشکی پرسیدم و گفت حتی ایدز گاهی خود به خود درمان میشود و هیچ چیز بصورت قطعی مساوی با مرگ نیست. باور کنید بدون روحیه یک سرماخوردگی ساده انسان را از پا می‌اندازد حداقل به فکر ما باشید و برای ما بجنگید. اگر دکتر شما فرد دلسوزی نیست و تلاشی برای شما نمیکند و حرف های یاس آلود میزند لطفا به جای دیگر مراجعه کنید. اگر به خدا اعتقاد دارید پس ناامیدی از رحمت خدا یکی از گناهان کبیره است. اینطور نگویید که تا فلان زمان زنده ام مگر اعتقاد ندارید عمر دست خداست
    دوست دار شما هستم و شما را تا ابد فراموش نخواهم کرد
    از شما خواهش میکنم از حرف زدن با ما خجالت نکشید و هر درخواستی دارید مطرح کنید

    امیدوارم بهترین نتیجه ها رو از درمان بگیرین و حالتون بهبود پیدا کنه و رنجتون کم باشه.مراقب خودتون باشی سلامتی و کم شدن درد و رنج شما را از خدا خواستم.
    سلام صایر جان
    یا مویز سیاه و آب باران یا چشمه شریت رضوی درست کن داخلش 6 قلم دارو گیاهی وارد میشه. این داروها رو داخل یک کیسه کوچک میکنی و میندازی داخل آب انگور در حال جوشیدن. آرام آرام عصاره گیاهان وارد شربت می شود و بسیار شفا بخش است به قول امام رضا ع . خواص و طرز ساخت در اینترنت هست.
    حب اسطوخدوس ترکیبات:
    اسطوخدوس 6 قسمت
    گشنیز خشک 2 قسمت
    مرزنجوش 1.5 قسمت
    هلیله سیاه، کندر، مصطکی از هر کدام 1 قسمت
    معجون درست کن و یعد از هر غذا به اندازه گردو یخور ( منبع : مخزن الادویه حکیم جرجانی )
    به لطف خداوند شفا خواهی یافت و احتیاج به شیمی درمانی نداری چرا که اعضای دیگر را خراب می کند.
    به امید سلامتی شما
    سلام وعرض ادب من هرروز برای ارامش وسلامتی وزود خوب شدنتون دعا میکنم لطفا قوی باشین الهی به فراموشی این روز ها و ودیدن روزهای خوب
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    با سلام خدمت شما بزرگوار
    برای درمان سرطان از استاد تکدهقان کمک بگیرید که درمانگر صدها سرطانی در انواع مختلف داخل و خارج بوده اند اما متاسفانه بها داده نشده تا شناخته بشند و همچنین خانم حسینی که واسطه درمان کلی از سرطان‌ها بوده و هستند و این بیماری به نظر به راحتی قابل درمان هست اما نه از روش پزشکی نوین.
    بنده در خدمت هستم با شماره بنده تماس بگیرید. ***********
    سلام و درود. ان شاءالله خداوند شفای عاجل عنایت کند. با کریمان کارها دشوار نیست...
    مبلغ پنجاه تومن از طریق پیپینگ واریز شد.
    سلام برادر
    ....
    وقتی ۲ سال پیش یک روز، در ایامی که پسرم داشت دارو می‌گرفت، همسرم با حالتی از اضطراب پرسید اگر دارو ها اثر نکرد چکار کنیم؟؟؟
    گفتم میریم حرم به امام رئوف میگیم ، آقا جان خودت یک کاری کن...
    فکر کنم همون موقع که این جمله رو گفتم آقا جانم یک کاری کرد هر چند که من لایق نبودم
    الان که این متن رو مینویسیم، ۲۶ روز دیگه یکسال از پیوندش میگذرد با همه فراز و نشیب هایش
    ...
    خواستم بگم التماس دعا
    واقعا غصه‌ام شد.
    ان‌شاالله شفا پیدا کنی.
    یاد اون اوایل که فونت‌هات رو منتشر می‌کردی و ادعایی روی قصه نداشتی افتادم.
    سلام، نمیدونم برات چی آرزو کنم ولی اونچیزی که الان بیشتر بهش نیاز داری را آرزو میکنم. تشکر میکنم بابت تمام زحماتت.
    صابر عزیز سلام.. چقدر با خواندن این پیام ناراحت شدم واقعا زندگی خیلی بی رحمی به خداوندی خدا قسم اگه خودم توان کمک مالی داشتم بهت کمک میکردم به حق همین روز عزیز با دلی شکسته می‌خوام خدا بهت سلامتی کامل رو عطا کنه💔
    زندگی ادامه داره صابر جان. اگه خدا بخواد مرحله ۸ باشی هم خوب میشی و برعکس مرحله ۱ هم کسی باشه و تقدیرش رفتن باشه.. میره..
    از خدا میخوام برای جوان های خوش قلبی مثل تو عمر با عزت بده و سلامتیت برگرده تا دوباره دلت مثل قبل واقعا شاد بشه
    سلام.خیلی خیلی بابت شنیدن این خبر بد غمگین و آزار خاطر شدم.اگر بگم ما یعنی جمع ببندم نهایت بی انصافی و کم لطفی در حق مردم شریف ایران .پس خودمو میگم ک بازم اشاره کردن بخودم باز گناه اما گناهش کمتر از اهانت مردم شریف ایران.من ک لایق هیچ نیستم حتی در حد یک برگ خشک شده درخت.چه برسه به این عزیز با ارزش و خیلی محترم .و هنرمند کیمیا بگم بهتر .چون لیاقتشو داره .انشالله ک خدا این گوهر با ارزش .کیمیا را از من نگیره .بذاره این عزیز در کنارمان به خوشی و سلامتی بماند .امثال این عزیزان وجودشون هنرشون سرمایه های کلان این کشور و ملت هستند .انشالله ک خدا الساعه هر چه سریعتر بحرمت مقربان طاهر و پاکزاد بدرگاهش . سلامتی این عزیز بهش برگردونه.تا بسلامتی کنار همسر و فرزندانش بماند و سایه لطفش از سر فرزندانش کم نشود
    سلام خوبی من خودم سرطان ریه دارم پرتو درمانی وخیمی درمانی هم کرده ام توی کرج یدون داورگیاهی است داورهایش خوب است خودم استفاده می کنم شماره تلفنشو برایت می گذارم ۰۲۶۴۵۴۰۴۸۰۱ دکتر تک دهقان
  • علیرضا فرجامی
  • سلام داداش، من از طریق گنجور به طور شاخص قضیه رو فهمیدم، خیلی دوستت دارم، امیدوارم هرچه زودتر حالت خوب بشه، خیلی از ته دل برات سلامتی رو می‌خوام.
  • محمدحسین افشارصفوی
  • سلام آقاصابر
    چند سالی دنبال یک فونت خوب می گشتم که جزوان روزانه و یادداشت ها و داستان هامو با اون بنویسم
    تا اینکه یکی. دو سالخ با "وزیر" اشنا شدم
    واقعا نمی دونم چطور باید از شما نشکر کنم
    خدا بهتون سلامتی بده ان شاء الله
    سلام. حتما در پست جدید یا در توییتر از وضعیت خودت به‌روزرسانی ارایه کن. دغدغه‌مند شرایط شما هستیم و حتما همراهی خواهیم کرد.
  • عبدالرزاق روزگار
  • سلام صابر جان
    هر چه سعی می‌کنم با در کنار هم چیدن واژه‌ها برای بزرگ‌مردی چون شما ابراز همدردی و درخواست سلامتی از ایزد منان را داشته باشم خود را ناتوان می‌بینم و زبانم الکن شده ، چون آنچه از وجود شما در برابر خود تصور می‌کنم جوانمردی بزرگ را می‌بینم که در برابر پروردگار خویش (صابر) است و راضی به رضای او و در مشی زندگی نیز (راستکردار) است.
    صابر جان قبل از اینکه این بنده حقیر برای سلامتی شما دعا کند از شما خواهشمندم که در این حال که نزدیکترین حال به خالق هستی است ، برای فرج آقایمان دعا کنی. امیدوارم که با صبر و استقامت در مقابل بیماری موفق و پیروز باشید. دست و پای مادر خود را ببوسید و از او بخواهید برای شما و همه بیماران دعا کند.
    آرزومند شنیدن سلامتی کامل شما - یک دوست جدید
    صابر عزیز؛ از صمیم قلبم آرزو می‌کنم به زودی تجاربت رو از این‌که چطور تونستی این بیماری رو شکست بدی، توی وبلاگت بنویسی.
    سلام و احترام
    از خداوند مهربان آرزوی مهربانی برای شما را دارم که با بندگانش مهربان بوده اید.
    خداسلامتی بده
    سلام
    راهش اکسیژن درمانی هست
    و توقف درمانهای شیمیایی
    یا علی
    سلام صابر جان انشااله به امید خدا و حق زودتر سلامتی خود را یه دست بیاری
    ما هم جز دعا کاری ازمون ساخته نیست
    لطف کنید شماره حساب و کارتی ارائه نمایید
    که بتوانیم تا حد امکان هزینه‌های زیاد این بیماری را جیران کنیم
  • مصطفی حق پسند
  • سلام صابر جان
    تنت سلامت

    من میفهمم متاستاز یعنی چی؟
    پدرم و مادر خانمم رو همین امسال بر اثر سرطان از دست دادیم و همچنان در عزای عزیز ترین افراد داریم با دلتنگی هامون دست و پنجه نرم میکنیم.

    اما شما خیلی جوونی
    سنی نداری
    امیدوار باش به رحمت الهی
    ما هم دوست داریم وسیله باشیم.

    لطف کن یه شماره کارت از خودت توی همین نظرات بزار که امثال من تشنه ی کمی انجام وظیفه ایم.

    باشد که خداوند منان به همه ما لطف کند و شما و همه عزیزان رو شفای عاجل عنایت فرماید.

    به حق بیمار کربلا حضرت زین العابدین (ع)
    سلام صابر عزیز

    امیدوارم پیامم رو بخونی و حالت بهتر شده باشه

    من ساکن مشهد و همسایه امام رضا هستم 😅
    نمیدونم چقد به اینجور مسائل اعتقاد داری ولی خواستم بهت بگم پنجشنبه شب ها میرم حرم رئوف الائمه ، امام رضا (ع). از امروز که این پیامت رو خوندم و متوجه شدم حال خوبی نداری هر پنجشنبه کنار ضریح امام مهربان برات دعا میکنم و به یادت هستم امیدوارم امام رضا (ع) در محضر خدا شفیعت باشه و مریضی بارشو ببنده و بره تا بتونی مثل قبل به فعالیت های خوبت ادامه بدی دوست من

    از ته دل برات دعا میکنم امیدوارم هرچه زودتر خوب بشی❤️
    من شمارو نمیشناسم اتفاقی رسیدم به این صفحه
    آرزوی سلامتی براتون دارم
    وقتی از همه جا نا امید شدی اونجا خود خود خدا هست

    دعایی از امام رضا:

    یَا مُنْزِلَ الشِّفَاءِ وَ مُذْهِبَ الدَّاءِ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْزِلْ عَلَى وَجَعِیَ الشِّفَاء

    (ای فرستنده و عطاکننده شفا و‌ ای کسی که به لطف خویش درد‌ها را از جان‌ها و جسم‌ها می‌بری، بر محمد و آل محمد رحمت فرست و بر درد‌های من شفا عنایت فرما)
    سلام آقا صابر عزیز
    این شنیدن بیمار شدن شما و خوندن درد و رنجت ناراحت شدم.
    علی‌رغم همه چیزهای بدی که از پرونده پزشکی‌ت برای ما گفتی من احساس می‌کنم دلیلی برای ناامیدی نیست؛ به شخصا امیدوارم به زودی روند سخت درمان شما رو به آسونی بذاره و یواش یواش درد و رنج کم بشه و جاش سلامتی بیاد.
    ما هم برای شما دعا می‌کنیم و منتظریم که توی همین بلاگ خبرهای خوب از بهبودی شما بشنویم.
    سلام آقا صابر
    آفرین به روحیه شما، تحمل رنج بیماری سخت است هرچند درکش برای ما نشدنی است ولی از متن زیبای شما می توان آن را تا حدودی حس کرد. من هم امیدوارم با این روحیه مقاومی که دارید رنج بیماری کم کم از روی شما برداشته شود و روند درمان موفقیت آمیز باشد. هرچند این دنیا فانی هست و همه ما دیر یا زود به انتهای فرصت کوتاه زندگی خواهیم رسید. از طریق لینک payping مبلغ ناقابلی به عنوان هزینه خرید فونت وزیری برای شما واریز کردم. صابر جان این روزگار اینطوری هست، همه را ناراحت کرده. ولی شما خوب زندگی کرده اید. همین فونت زیبا نشان می دهد زندگی زیبایی داشتید. انشالله روند درمان شما جواب می دهد.
    سلام وقتتون بخیر باشه
    این پیام رو یک خانم سی و دو ساله که تازه درمان کنسر سینه اش ( استیج سه و متاستاز به لنف نود ولی فعلا کنسر فری) تموم شده میزاره و خیلی شرایط تون رو درک میکنم. مطمین باشید کار خدا بی حکمت نیست و از این سختی هاست که ما رشد میکنیم. اتفاقا به این نتیجه رسیدم که دادن کنسر تو جوانی بهم نعمت بود. نمی‌گم سخت نبود بخصوص که مادر دو کودک شیرخوار باشی و تو غربت دست تنها (و همه همه همه کارهای اون دو کودک با تو باشه و تو حال نتونی بری دستشویی یا وقت کنی غذا بخوری)، بعد این اتفاق احتمال داره دیدت به دنیا،خدا، پدیده ها و ...عوض بشه. از خدا بخواه که تو مسیر درست هدایتت کنه. درکت میکنم از اینکه هر شب بخوابی و بترسی که آیا نصف شب اتفاقی برام نمیفته؟ نه فقط بعد جسمیش...بعد روحی و معنویش...

    چنتا نکته از نظر بنده ی حقیر:
    واقع بین باشید، نمی‌گم طب سنتی بده ولی باعث تاخیر درمانت نشه. یه مدل طب سنتی هندی هم هست . چینی هم هست و ... ولی اصل کار بر درمان کلاسیکه و ترکش نکن/ یک مدل کلینیکال ترایال هایی هست تو آمریکا برای افراد اند استیج نمی‌گم معجزه است ولی میشه بهش فکر کرد باید بهشون ایمیل داد و اگر جواب مثبت دادن وقت سفارت گرفت که زودتر برید درمان رو شروع کنید ./ اگر نیاز شد بیاید تهران ممکنه بتونم هماهنگ کنم به منزل کسی برید که توانایی پذیرایی دارند. اگر لازمتون میشه بهم ایمیل بدین/ من در مسیر درمانی خداوند یک خانوم از اشنایان که اونم جوان بود و مبتلا و بهبود یافته بود رو خدا گذاشت سر راهم و با حرفاش آرومم میکرد در طی مراحل درمانم.ترسهای جراحی هام، ترس‌های نازایی در اوایل سی سالگی، ریختن مژه هام که ضربه آخر بود تو شیمی درمانی های هر هفته ( علاوه بر ریزش مو، سستی دندانها، بی اختیاری نسبی ادرار، چاقی و پف آلود شدن بعلت کورتون ها و افت ایمنی شدید و کمخونی افتضاح و...) بهم قوت قلب میداد و فردی مذهبی و تحصیلکرده بود. ببین اینطور شخصی رو که مناسب خودت باشه پیدا می‌کنی...البته همسرم هم سعی میکرد رنجم رو کم کنه ولی خیلی ازش خجالت می‌کشیدم بعد دو سال و نیم از ازدواج بخوام سرطان بگیرم و بارم رو بندازم روی اون...
    اگر نیاز به اطلاعات بیشتر در هر زمینه ای داشتید بهم ایمیل بزنید.
    من تجربه افراد خارجی رو تو فروم هاشون می‌خوندم. بعضی ها بودن که متاستاز داشتن ولی پنج سال و ده سال بعد تشخیص زنده بودن. امیدت به خدا باشه دوست عزیزم. ببین خدا از پس این سرطان چی رو می‌خواسته بهت یاد بده.
    درود صابر عزیز
    از فونت وزیر خیلی استفاده کردم و میکنم، دونیت کردن الان فکر میکنم کمترین کاریه که هر کسی میتونه بکنه.
    برای انجامش میشه شماره حساب تونو اعلام کنید
    صابر من تو بیمارستان هر روز دارم با بیماری که سرطان گرفته صحبت میکنم اما میدونم هیچی نفهمیدم. من ناراحتم بخاطر رنجی که میکشی. من ناراحتم بخاطر تو. آخ نمیدونم چی بگم‌. دعاگوی توام.
  • سید محمد امین
  • سلام جناب آقای راستی کردار. راستش بنده تا قبل از امروز اصلا شما رو نمیشناختم ولی خیلی از هنرتون استفاده کردم. امیدوارم هرچی زودتر از این بیماری رهایی پیدا کنید.
    دوستان عزیزی که میخوان لطف ایشون رو جبران کنن (چون تو نظرات دیدم سوال کرده بودید)، توی لینک گیت هابشون میتونن دونیت کنن.
    https://rastikerdar.github.io/vazirmatn/
    سلام خیلی ناراحت شدم همین امروز با افزونه ات از طریق اموزش لوزی اشنا شدم و همین امروز هم از طریق کانال لوزی این خبر رو شنیدم خیلی ناراحت کننده بود
    سلام.
    به عنوان یکی از اعضای جامعه فلاتر های ایرانی , که همیشه از فونت شما استفاده کردیم.امیدوارم با پرداخت بتونیم ذره ای از زحمات شما را جبران کنیم.
    آقا صبر از وضعیت بیماری بنویس تا اگر کمکی لازم باشه بتونیم انجام بدیم.
  • مرتضی امیدی پور
  • آرزوی سلامتی.
    دوست دارم یک کلمه سلام تورا خط به خط جان بنویسم/دوست دارم از غزل چشم تو یک جلد دیوان بنویسم
    این شعرو خودم گفتم تقدیم به شما میکنم من همیشه به یادشما هستم
  • سید مسعود حسینی
  • آقا صابر منتظر خبر سلامتی شما هستیم
    امیدوارم هر چه زودتر بهبود حاصل بشه که شما یکی از عزیزترین و بهترین انسان‌های این مرز و بوم هستین.
  • امیرحسین کیان فرد
  • آرزوی سلامتی برای صابر عزیز
    سلام من امروزم بیادتونم وبراتون ارزوی سلامتی میکنم لطفا زود خوب شید من منتظر خبر خوب شدنتونم از همین صفحه
  • جواد احشامیان
  • صابر جان امیدوارم هر چه زودتر از شر این سرطان رها بشی. دوستان عزیز از لینک زیر که متعلق با صابر بزرگوار هست میتونید کمک مالی انجام بدید تا شاید گوشه‌ای از مشکلات مالی این مرد بزرگ برطرف بشه:
    https://rastikerdar.github.io/vazirmatn/
    خدایا کمک کن، از صمیم قلب امیدوارم معجزه ببینی
  • یه بنده خوب خدا
  • سلام بر تو ای دوست
    از شنیدن خبر درد و رنجی که میکشی خیلی ناراحت شدم و برای شما و همه مریضها آرزوی سلامتی دارم ولی دوست دارم چند تا باور قلبی خودم را برات بگم و میدونم قطعا آروم تر میشی:
    اول اینکه عمر هیچ کس مشخص نیست، شاید من که الان به ظاهر سالم هستم همین امشب زودتر از شما برم. مطمئن باش هیچ اتفاقی بی دلیل نیست و همه چیز به بهترین شکل خودش داره مدیریت میشه، شاید اگر کسی بیشتر بمونه به ضرر خودش یا اطرافیانش باشه شاید ...
    دوم اینکه تلاش شما تا آخرین لحظه هست که مهمه نه نتایج کار شما، به بیان دیگه آخر قصه باید بگیم: من ناراحت و پشیمون نیستم چون سعیم را کردم و باقیش دست خداست
    سوم اینکه به این حرف باور داشته باش که قرار نیست نابود بشیم بلکه فقط جابجا میشیم و وارد یه شهر جدید با دوستای جدید میشیم به بیان دیگه هممون یه اسباب کشی اجباری داریم. سفر هیچوقت بی دردسر نمیشه. فقط باید به لحظات شیرین و خاطره انگیزش فکر کنی نه چیز دیگه گلم. به امید لحظات شیرین برای همه
    واقعا خیلی عجیب و ناراحت کنندس که بهترین ها همیشه با سرطان از دست میرین :|
    مخصوصا ادمی مثل شما که خیلی به طراحان و برنامه نویسان کمک کردین 💔
    عزیز دل
    غالب کسانی که در فضای مجازی فعالند، چه بدانند، چه ندانند، مدیون شمایند‌.
    صابر عزیز ، شما با ابداع قلم‌های فارسی، خود را ماندگار کرده‌ای، ماندگار مانی ان‌شاءالله
    سلام بزرگوار خیلی ناراحت شدم،شنیدم خدا بندهای خوبش رو مورد امتحان قرار می ده. چند مدت پیش یکی از آشنایان تومور مغزی گرفت دیگه دکترا جوابش کردن اونم ناامید نشد رفت پیاده روی اربعین.بعد از مدتی یکی از دوستاشون شهیدمحمد معماریان رو بهشون معرفی کرد و اون ظرف آبی که مادر شهید میده بهشون رو خورد به طور معجزه آسایی با یک عمل که امکانش نبود خوب شد.قم هست .آدرسشو براتون می فرستم.قم، محله زینبیه، بلوار امین، کوچه ۱۸
    وسط کوچه سمت جپ
    اسم کوچه بنام شهید معماریان هست
    من یه ژن خانوادگی دارم که انگار محکومم به این داستان نه خودم حتی خواهرم هم… و تازه اول جوونی کلی برنامه برای اینده
    نمیدونم کی میشه … تازه فهمیدیم هنوز تو شوکم
    ولی به این فکر کردم که وقتی این همه ادم این مراحلو گذروندن فرق من با اونا چیه منم یکی مثل اونا….
    مهم اینه که میگذره حتی سخت
    وقتی خودمون با هوشیاری این زندگیمون انتخابش نکردیم
    پس یا قبلا انتخاب کردیم یا تصمیم از جای بزرگتری میاد پس تنها راه پذیرشه
    داش گلم امیدوارم حالت خیلی زود خوب شه - از ته دل آرزو می کنم یک روزی بیاد پر از لبخند بشی....
    سلام قلبم به درد آمد
    امید داشته باش یقین دارم یک رو پستی خواهی گذاشت به عنوان من دیگه خوب شدم بریم برای یه شروع پر قدرت
    برات از خدا می‌خوام هر چه زودتر خوب بشی ❤️
    من تازه متوجه وجودتون شدم:)
    اما با گشت کوچیکی که توی وبلاگتون زدم شیفته اتون شدم.
    ان شا الله که خوب خوب میشید...نبینم غمتون رو:)
    ان‌شاءالله از این امتحان هم سربلند بیرون می‌آید آقای راستی‌کردار عزیز.
    برای سلامتی و طول عمرتون دعا می‌کنم.
    سلام
    ممنون از فونت هایی که درست کردی. و ممنون از این که اینجا نوشتی.
    زندگی بالا و پایین داره.
    امیدوار باش.
    مطمئن باش خوب میشی.
    سلام ظهرتون بخیر😀خواستم یاداوری کنم که قوی باشین وخواستم مطمن باشم که هنوز خیلی قوی هستین، من خودم دیدم یه ادم هایی اینقدر قوی بودن که از پس هرچیزی بر امدن، لطفا شکستش بدین این دوستی که ناخواسته به زندگی شما امده
    سلام
    خوندم و خب ناراحت شدم
    شاید کمال در این بیماری شما نهفته باشه و با گذر ازش شما ادم بسیار انعطاف پذیرتر‌ی بشین نمیدونم شاید اون دنیا ادماش قشنگتر باشن و شما مستحق قشنگی باشین
  • مصطفی منتظری
  • سلام و عرض ارادت
    واقعا لطف بزرگی در حق ما طراحا داشتی برادر
    دعای خیلی از آدمها پشتت هست نگران نباش
    ناامید نشو من پدرم جانباز و موجی جنگی و خیلی وضعیت های بدتری رو گذرانده . نزدیک ۳۰ بار عمل جراحی شده و دیابت هم داره . خودمم زندگی سختی داشتم با پدر موجی و کتک های .... بماند
    حال دلت خوبه مطمئنم چون کامنتا رو خوندم خیلی ها دوست دارن
    انشالله حال بدنت هم خوب میشه
    ارادتمند
    صابر عزیز، برات آرزوی سلامتی می‌کنم. خواهش می‌کنم امیدت رو از دست نده. از پسش برمیای.
    سلام
    صابر جان در حال حاضر فقط از خدا می خوام سلامتی کامل رو بهت برگردونه.
    دکتر حق‌پرست در خصوص خام‌گیاهخواری رو لطفا جستجو بکن و باهاش تماس بگیر. خیلی‌ها بودن نتیجه گرفتن. تماس بگیرید لطفا لطفا لطفا ....
  • حسن گنج خانی
  • سلام داش صابر
    وقتی ناامید میشویم خدا با همه عظمتش نارحت میشود و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار باشیم
    پس ناامید نباش بهترین هارو از خدا طلب کن خداوند بخشنده ای عظیم است
  • اردشیر پرتوی
  • عزیزدل،

    چند سال هست هر سایتی که طراحی میکنم فونت صمیم رو با عشق برای سایت مشتریم انتخاب میکنم و چه قدر دوست دارم این فونت زیبا رو.
    کلا تو سیستمم یک پوشه فونت دارم به نام "صابر راستی کردار" و فونت صمیم هم گل این پوشه هست.

    صابرجان هیچکس نمیتونه بگه این لحظات چگونه برای شما و خانواده میگذره فقط تا آخرین لحظه، تکرار میکنم تا آخرین لحظه امیدت رو به خدا و زندگی از دست نده!!

    دعات می کنم و سایه و مهر خدا بالا سر خودت و خانواده گرانقدرت
  • سیناصیفوری
  • طلب سلامتی دارم براتون از خداوند، قدم های شما برای جامعه فارسی زبان برکسی پوشیده نیست، امیدوارم که هرچه زودتر حالتون خوب شه.
    سلام
    یا من اسمه دوا و ذکره شفا
    اللهم صل علی محمد و آله محمد و عجل فرجهم
  • حسام غلامی
  • درود بر شما صابر جان،

    واقعاً هیچ چیز نمیتونست امروز منو انقدر ناراحت کنه.
    چه خاطراتی با فونت های زیبای شما داشتیم و داریم. واقعاً باورم نمیشه.

    لطفاً هر کاری که از دست ما بر میاد، از نظر مالی و غیره در یک پست اعلام بفرمایید.

    با آرزوی سلامتی
  • سهیل میزانی
  • راستش با شما در آخرین پادکست جادی آشنا شدم. عجب داستانی شده است این زندگی ها. نمی دانم آیا وقتی وقتش برسد که برای همه می‌رسد، مثل تو مقاوم هستند؟
    آرزو دارم با امیدی که داری، سر این مهمان ناخوانده را به دیوار بکلی و از در بیرونش کنی.
  • علیرضا مقدم موحد
  • درود و سلام
    دعا میکنم خدا سلامتی بهت بده
    بعضی خوراکیها شاید در درمان موثر باشند.
    مانند:
    1) انجیر و دمنوش برگ انجیر.
    2) زرد چوبه : بسیار موثر در طول عمر و عقب انداختن سرطان و تومور
    3) دارچین و دمنوشش
    4) سیب
    5) شیرین بیان
    6) پیاز
    7) سیر
    8) خرما
    10) نعناع
    11) پرتقال
    12) کیوی
    13) گزنه که در پایین آوردن قند خون موثر است.
    14) انار
    15) سبزی خوردن بخصوص شاهی و ترب و تره
    16) دوری از خوردنیهای مضر مانند نوشابه و سوسیس کالباس
    بسیار متأثر و ناراحت شدم؛ براتون آرزوی بهبود و سلامتی دارم 🙏🌹
  • یاسمن گلی :)
  • امیدوارم هرچه زودتر سلامتیتون رو به دست بیارین
    امیدوارم هرچی زودتر سلامتیت رو بدست بیاری و پست بعدیت پر از خبرای خوب باشه
    خدا به شما سلامتی بده آقا صابر
    تنها توصیه ای که میتونم بعنوان برادر کوچکتر به شما بکنم اینه که روی ذهنتون کار بکنید . تا میتونید مثبت اندیشی کنید . قدرت ذهنتونو دست کم نگیرید . حداقل به امتحانش می ارزه
    سلام و درود به آقای صابر راستی‌کردار عزیز، امیدوارم هرچه زودتر حالتون خوب بشه..
    مادر من نزدیک به ۳ سال با سرطان مبارزه می‌کنه و با تمام وجودم درک میکنم که چه حس و حالی دارید فقط میتونم براتون صبر و تحمل و سلامتی آرزو کنم لطفا امیدتون رو از دست ندید.. ♥ مسیر سختیه اما چه میشه کرد..

    + منتظر خبرهای خوش از طرف شما هستیم
    خدا کمکت کنه صابر عزیز، خدا به همهٔ دردمندا کمک کنه 🤲🌹
    سلام و عرض ادب خدمت بزرگوار عزیزم اقای راستی کردار،، خیلی ناراحت شدم . اما شما روحیت از دست نده ، خداوند متعال همیشه یار و یاور بنده هاش ، ان شالله به حق طفل مظلوم اباعبدالله خداوند هر چه زودتر شفای شما را عاجل کند ، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    نمی تونم بگم که ناراحت نشدم از خواندن این پست اما امیدوارم آنقدر حالتون خوب بشه که همه ایده هاتون رو با موفقیت پیاده کنید امیدوارم عشق و امید و سلامتی به زندگی تون هر روز بیش از پیش وارد بشه . امیدوارم در آینده خبرهای خوبی از سلامتی شما و پروژه های آینده تون بشنوم . فقط میخوام از امید حرف بزنم . در ضمن از جادی ممنونم که شما رو بمن معرفی کرد به امید روزهای خوب برای شما و خانواده عزیزتون و همه مردم دردمند ایران
    آقا صابر عزیز سلام
    انشاالله که بهترین!
    قوی باش مرد
    نیاز داریم بهت
    سلام صابر جان
    الان شاید موج واکنش‌ها (در شبکه‌های اجتماعی و...) کاهش پیدا کرده باشه، اما خواستم بدونی که همین الان به یادت افتادم و گفتم سلام (و شاید ذره‌ای انرژی) بهت بدم.
    عزیزی 🌸🙂
    از حالت دوباره بگو
  • مرتضی شایان
  • به نام حضرت دوست
    امروز که بعد از مدت ها به پنل کاربری بلاگ بیان(بخش اتخاب قالب جدید) سری زدم و دیدم که دو قالب جدید را گذاشته اندُ مشتاقانه انها را مشاهده کردم و خیلی از انها خوشم امد. به وبلاگ سازنده سری زدم(وبلاگ شما). خیلی ناراحت شدم.
    آرزوی بهبودی و سلامی برای شما از درگاه خداوند قادر متعال، خواستارم.
    تحت تاثیر قرار گرفتم و عمیقا با تمام وجود برایت عافیت و عاقبت بخیری را دعا میکنم
    قطعا نوشتارت از سر امید و آرزوی سلامتی بوده که بسیار ارزشمند هست
    بامید اعتلای اسلام و ایران و کامیابی سربازان وطن
    از صمیم قلب برات آرزوی سلامتی و تندرستی می‌کنم
    سلام آقا صابر
    ببخشید من از این اتفاق بی خبر بودم...امیدوارم حالتون خوب باشه و روز به روز بهتر بشید و اگر کمکی از دست ما بر میاد در خدمت هستیم.❤
    صابر جان امیدوارم زود خوبی بشی.
    امیدوارم خدا بهت شفای کامل بدهد.
    زحمت زیادی در حوزه فونت های فارسی کشیده ای و امیدوارم همچنان موفق باشید
    از خدا از ته قلبم میخوام تا بهت سلامتی بده دوست دارم مرد قوی باش و محکم
    بسیار متاثر و ناراحت شدم. براتون آرزوی سلامتی میکنم.
    به امید سلامتی و دل شاد.
    اول صبحی گفتم سلامی توام با سلامتی و موفقیت را بهت هدیه بدهم
    دوستدار شما مهدی
    خدا کنه تشخیص های دکتر اشتباه باشه و مرحله ی ۳ باشه
  • آقای سه نقطه
  • دعا میکنم خداوند سلامتی بده بهتون
  • آلباتروس ...
  • صابر عزیز
    امیدوارم هر چه زودتر خوب خوب بشی و پست بعدیت خبر عبور از این مقطع باشه .
    من دیر این پست رو خوندم چون مدتیه خودم رو مود نیستم و روحم مریضه . از ته دلم امیدوارم روز به روز بهتر بشی و حتما ما رو در جریان احوالاتت بزار .
  • محمد صادق محقق
  • سلام صابر عزیز
    اینکه با این شرایط سختی که داری اینقدر خوب این پست رو نوشتی واقعا جای تحسین داره.
    تأثیری که این نوشته تو روی جامعه وب گذاشته فکر نمی کنم کمتر از تأثیر فونت زیبای وزیرت باشه.
    من اگر بتونم روی دیوار این دنیا یه خط یادگاری به زیبایی کاری که تو کردی به جا بذارم به هدفم از خلقت رسیدم.
    بابت تمام زیبایی هایی که منتشر کردی ازت ممنونم.
    نیاز داریم از حالت باخبر باشیم. امیدوارم بازم بنویسی برامون.
    سلام امیدوارم حالتون بهتر باشه ان شاالله که زودتر سلامتیتون رو بدست بیارید دعاگوتون هستیم
    سلام صابرجان.
    کاش بیای و یه خبر از خودت بذاری. به امید سلامتیت
  • محمدحسن بارونیان
  • بغض و اشک بعد از متن خالصانه شما توانم را گرفت،
    کاش هر جه در توان داشتم میتوانستم خاضعانه و باسرشکستگی تقدیم شما دوست عزیزم کنم.
    زحمات شما همواره در یادم خواهد ماند وجود شما افتخاری برای زبان فارسیست.
    برایتان آرزوی سلامتی دارم.
    سلام
    همگی مدیون زحمات شما و دقت نظر تون در طراحی چشم‌نواز قلم‌های فارسی هستیم؛ قلم‌هایی که اگر چه سخاوتمندانه رایگان در اختیار قرار گرفته‌اند، اما بر بسیاری قلم‌های فروشی موجود ترجیح دارند و چه بسا کم‌اشکال‌تر و زیباتر. امیدوارم خدا سلامتی کامل رو به شما برگردونه و روزبه‌روز بر قوت کار تون اضافه کنه.
    دعاگو تون هستم.
    الهی هرچقدرم غیرممکن و نشدنی به نظر میرسه، اما شما خوب خوب بشی. و بعدش داستانت رو کامل بنویسی برامون ما بخونیم.
    متوجه شدم که از نظر علمی وارد مرحله 4 شدید و فرق داره این مرحله از نظر درمان پذیر بودن.
    ولی خب، این محدودیت علم
    من میگم الهی از هرراه غیرعلمی ای که هست و خارج از گنجایش فهم ماست، خوب شی. خوب کامل. و سلامتی کاملت رو با اشتیاق زندگی کنی و البته برای ما هم اونوقت قصه ات رو کامل بنویسی صابر عزیز

    من انتظار اون کتاب رو از همین حالا میکشم :)
  • جواد بیات
  • آرزوی سلامتی دارم برای صابر عزیز
    نوشته های پیشین ات رو خوندم و تنها این سخن فردوسی به زبانم اومد و این که بگم - تو این روزگار پست - چرا تو با این همه خوبی!؟

    شب و روز هر سو بتابم همی
    سر و پای گیتی نیابم همی
    یکی بد کند، نیک پیش آیدش
    جهان بنده و بخت خویش آیدش
    یکی جز به نیکی جهان نسپرد
    همی از نژندی فرو پژمرد

    گر ایدونک بد بینی از روزگار
    به نیکی هم او باشد آموزگار
    سلام صابر جان
    خواستم بدونی که به یادت هستم و گفتم سلام (و شاید ذره‌ای انرژی) بهت بدم.
    عزیزی 🌸🙂
    سلام امیدوارم هر روز حال دلت و حال جسمت و حال روحت بهتر بشه. هر روز با افکار زیبا از خواب بلندشی و شب ها با آرامش به خواب بری. امیدوارم این روزهای سخت، حضور خداوند و مهرش رو با همه وجودت حس کنی و آرامش بگیری. دوباره سلامت بشی و به فعالیت هات ادامه بدی. دوست دارم یه روزی تو این وبلاگ برامون بنویسی از اشک شوق پدر و مادر عزیزت که بعد از خوب شدنت چه حالی داشتن. خدایا کمک کن به این جوان عزیز و به همه بیماران که جز تو پناهی ندارند
    سلام. کاش خواب بود. یهو از خواب می‌پریدی. مامان ازت می‌پرسید چی شده و یه لیوان آب خنک می‌داد دست. کاش ...

    ندید دوستت دارم.
  • محمدرضا شاهدی
  • سلام، خوبی؟ سلامتی؟ چه خبر؟
    ممنون، سلامتی!

    انگار باید با دقت بیشتری از سلامتی و حال خوب استفاده کنیم و قدرشان را بیشتر بدانیم؛ تو خودت اینقدر خوب هستی که من چیزی برای اضافه کردن ندارم و فقط توانستم این را از تو یاد بگیرم که البته اگر روزمرگی های زندگی باعث نشود دوباره فراموش کنم که سلامتی نعمت است و باید خدا را شکر کنم!

    نِعْمَتانِ مَجْهولَتانِ الصِّحَّةُ وَ الْاَمَان

    فقط انشاءالله که سلامت باشی و هر چیز که خیر است اتفاق بیفتد:

    الخَیْرُ فِی مَا وَقَعَتْ
    وَ اللَّهُ مَعَ الصَّابِرِین
  • یه بنده خدا
  • سلام آقا صابر. لطفا ما رو از حالتون خبردار کنید. تو این روزهای پر از اجابت دعا برای سلامتیتون دعا میکنم. خدا بهتون صبر و تحمل روز افزون عنایت کنه.
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    اللَّهُمَّ اشْفِهِ بِشِفَائِکَ وَ دَاوِهِ بِدَوَائِکَ وَ عَافِهِ مِنْ بَلَائِکَ وَ تَسْأَلُهُ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَیْهِ وَ عَلَیْهِمْ أَجْمَعِینَ
    سلام صابر راستی کردار عزیز
    برای سلامتی و بهبود و عافیتت دعا می‌کنم
    امیدوارم هرچه زودتر بهبودی و سلامتی کامل پیدا کنی.
    خدا یار و نگهدار تو باشه
  • محمدحسین پارسائیان
  • سلام مدت هاست که از سرطان شما باخبرم ولی حقیقتا نمیدونستم چی بگم.

    ناراحت شدم وقتی این خبر رو شنیدم و دوستانم هم همین طور.

    برعکس حرف دوستان حرف میزنم اگر امکانش رو دارید سراغ طب سنتی برید لطفا لطفا لطفا اینکارو بکنید.

    و امید داشته باشید تا خدا نخواد برگی از درخت نمیافته.
    همون طور که دوستان بالا گفتند منم میگم:
    والله مع صابرین

    صبر کنید خدا خودش کمک میکنه.
    به امام رضا هم یه توسل بکنید خیلیا شفا گرفتن از این شاه.

    بازم آرزوی سلامتی براتون میکنم. یاعلی.
    سلام صابر جان خوبی؟
    ایشالله که حالت بهتر شده باشه!
    من نه میشناسمت و نه چیز خاصی ولی یکی اون جمله ای که گفتی قدر اینکه بدیهی ترین کار هاتون رو بدون کمک کسی میتونین انجام بدین رو بدونین خیلی دوس داشتم و اینکه دیدم از 25 تیر به بعد انگار پیامی تایید نکردی نگرانم کرد!
    ماچ بهت!😘
  • نوید شهبازی
  • سلام صابر عزیز.
    امیدوارم که حالت در حدی خوب باشه که هنوزم بتونی این پیام ها رو بخونی.
    نزدیک سه ماه پیش باید این متن رو کامل میخوندم و کامنت میذاشتم. اما خوندنش برام سخت بود برای همین دوری میکردم. دیدن مرگ و بیماری جوون ها برای من اصلا راحت نیست.
    من از سال 1398 از فونتهایی زیبایی که خلق کردی استفاده میکنم و بابتش از تو متشکرم.
    شنیدن خبر بیماریت، و مطلع شدن از مرگ آور بودنش برای من به شدت تلخ و ناراحت کننده بود.
    حرف زیادی ندارم. حرفهای قشنگ و خوب رو بقیه زدن.
    فقط بدون که برای خیلی ها عزیز هستی و همیشه تو قلب ما جا داری. هرباری که از فونتهات برای نوشتن استفاده میکنیم توی هم توی کار ما شریکی.
    میدونم حرفم با داده های پزشکی که در دسترسته احتمالا در تضاده ولی از ته قلبم آرزو میکنم به شکل معجزه آسایی بهبود پیدا کنی و زندگی طولانی تری رو تجربه کنی.
    روزهای خوب واسه مردم ایران تو راهه. حیفه که زود بریم.
    بابت تمام تلاشهات و فونتهای قشنگی که درست کردی ممنونم.
    شاد باشی.
  • بهنام احمدی
  • خیلی اینجا رو میام چک میکنم به امید دیدن پست جدید از سمتت و بگی همه اینا خوب شد و گذشت

    بدون بیادتیم و برات آرزو سلامتی و بهبود داریم
    اقا صابر برای درمان سرطان با طب سنتی میتونید بامن هماهنگ بشید تا به اساتید این رشته معرفی کنم
    سلام
    ادب و خیرخواهی از سراسر متنتون می‌باره
    ان‌شاءا... سلامت و عاقبت به خیر بشین
    صابر جان امیدوارم حالت بهتر باشه و با پست تازه‌ای خبر از بهبود اوضاع بدی.
    وب و موبایل فارسی بدون تو خوندنی نیست.
    سلام صابر جان میدونم هیچ حرف امیدوار کننده ای دیگه خوشحالت نمیکنه فقط میدونم بگم من خودم به خدا متوسل شدم 4 سال با تمر مغذی زندگی کردم فقط به خدا توسل کردم دکترها گفتن امیدوار نباش فقط به خدا متوسل شدم هر شب برا حضرت فاطمه فاتحه میگفتم و التماسش میکردم
    بعد دوماه رفتم دکتر گفت تمر مغزیت هیچ شده دکتر ها باورشون نمیشد .... اری خدا هوای بندگانش رو داره اگر در اوج رنج و ناامیدی باشن .... نا امید نباش فقط به حضرت فاطمه و خدا متوسل شو کمکت میکنه
    حتی اگه یه کاری امکان پذیر نباشه حتی در اوج ناامیدی در تمام شرایط ها به داد بندشون میرسن.............
    الام معلم ریاضی هستم و 16 ساله که دارم در آموز و پرورش خدمت میکنم ......
    و تجربه ای بود که زندگیم رو کلا زیر رو کرد انگار دوباره متولد شدم ....... حس خوبیه انشالله که تجربه کنی ................. انشالله که سلامت از این بیماری بیرون بیای
    راستش من ادم امیدواری نیستم و امیدهنده هم نیستم دلداری هم بلد نیستم بدم ولی تا دلت بخاد بلدم گریه کنم الانم دارم با گریه اینارو مینویسم . نمیدونم حکمتش چیه ولی خدا به یه سری ادما درد میده ولی پولی برای درمانش نمیده . به بعضی نه تنها پول که سلامتی هم میده . به اون پولداری که دردم میده حداقل پول داره وقتی مریض میشی درد بیماری یه طرف درد بی پولی و بی کسی صد طرف و از درد بیماری صد چندانتره . نمیدونم بهتون بگم امیدوار باشین بهتون چی بگم . نمیدونم باید چی بگم فقط خیل ناراحتم و امیدوارم امیدوارم به حق شب های اخر صفر و به حق امام رضا شفا پیدا کنین .
    سلام.
    من شما رو نمیشناسم. ولی از صمیم قلب براتون آرزوی سلامتی دارم.
    حال بد همه ما رو فقط توسل به امام حسین ع می تونه خوب بکنه.
    شفای شما و همه بیمارا رو از امام حسین ع میخوام🙏
    منتظر خبرهای خوبتون می مونیم
    درود بر شما
    آقا صابر
    چقدر نام خانوادگی شما گویای فعالیت شماست. راستی کردار

    برات روزهای بدون درد و رنج را آرزو می کنم.
    سلام صابر جان
    امروز دبیان ۱۲ رو نصب کردم و فونت ساحل دوست‌داشتنی تو رو به عنوان فونت پیش‌فرض تنظیم کردم...
    نوشته‌های فارسی توی فایرفاکس خیلی زیبا شده، درست مثل تو.
    فونت ساحل رو خیلی دوست دارم، با اینکه تو رو ندیدم حس می‌کنم که خودت هم صد برابر دوست‌داشتنی‌تر باشی.

    من و خیلی‌های دیگه به یادت هستیم.
    عزیزی 🌸🙂
  • اسماعیل سلیمی
  • کماکان به یادتیم صابر جان. امیدوارم هرچه زودتر برگردی و از خودت بهمون خبر بدی.
    صابر جان من هنوز به یادتم . هر کمکی از دستمون برمیاد فقط بگو ...
    سلام و درود
    حقیقتا آشناییت زیادی با شما ندارم انشاالله به یاری خدا خوب میشید، خودتون میگید این آخرین مرحله است، ولی خوب برای خدا اولی و آخری وجود نداره هر لحظه اراده کنه هر کاری بخواد میتونه انجام بده . از خدا میخوام شفای عاجل برای شما، و همه افراد درگیر هر نوع بیماری
    درود بر شما
    آرزو می کنم روزهای بهتری در پیش داشته باشی. پروردگار یاور شما و پدر و مادرتون باشد.
  • 𝕮𝖍𝖆𝖗𝖑𝖔𝖙𝖙𝖊 ♬♪
  • سلام. من آدرس وبلاگتون رو به اتفاق از طریق قالب پیدا کردم. بعد از خوندن این پست واقعا ناراحت شدم. از درگاه خداوند خواستار بهبودی شما هستم.گاهی اوقات که زندگی برخلاف میلم پیش می رفت، اعتقادم به خدا ضعیف تر میشد با خود می گفتم "مگر خداوند نیست که این همه درد و سختی را ببیند؟ چرا این ها را برای بنده خود می خواهد؟ من که کلی دعا کردم و نماز خواندم، مگر نمی گویند بسیار رحیم است؟ نکند این گفته ها افسانه باشد؟" و با این افکارم فقط اوضاع بدتر میشد، و به این نتیجه رسیدم که این بدتر شدن تاوان ضعیف شدن باور من است و این نشانه ای است که او قطعا وجود دارد و شاکر بودن یا ناسپاسی ما را میبیند. پس همه ما چاره ای جز تکیه به درگاه او نداریم.
  • مهدی عسگری
  • سلام آقای راستی کردار عزیز.
    فونت گندم واسطه آشنایی من با شما بود و ساحل فونتی هست که از وقتی شناختمش همیشه با منه.
    یه چیزی بگم؟
    امداد غیبی موقعی فرا می‌رسد که انسان در کنار توسلی که دارد تمام تلاشش رو کرده باشد پس امیدوارم که برای سلامتی خودتون تمام تلاشتون رو بکنید و توسل کنید به خانمی که محمد (ص) و علی (ع) به خاطر وجود او خلق شده اند.
    در اخر هم ازتون تشکر میکنم و امیدوارم که هر چه زودتر به ایده‌های نابتون جامه عمل به پوشانید.
    سلامت و پیروز در پناه حق
  • اسماعیل اصلانی دیرانلو
  • فونت ساحل و بقیه فونتهایی که طراحی کردید یک اقدام اساسی برای وب فارسی بود. با این کار شما دنیای وبلاگنویسی برای فارسی زبانها خیلی زیباتر شد.
    با تمام وجود امیدوارم سلامتی تون رو به دست بیارید و یا قدرت و اراده بیشتر به زندگی برگردید.
    سلام آقای راستی کردار
    ممنونم از اینکه حس خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید مثل همه فونت‌هایی که بی‌دریغ در اختیارمون قرار دادید.
    شروع و پایان دست ما نیست من هم زیاد شما رو نمی‌شناسم اما با همین فونت‌ها هم میشه گفت شما فاصله بین این دو رو خیلی خیلی خوب رقم زدید و این یعنی زندگی...
    به امید بهبودی و سلامتی‌تون.
    سلام آقای راستی کردار عزیز
    امیدوارم این روزا به سرعت بگذره و روزای خوب و سرشار از سلامتی و خنده از ته دل، به زندگیتون برگرده...
    منتظر خبر خوش سلامتی شما هستیم 🙂
    سلام. از تاریخ آخرین کامنت معلومه که هنوز خوبی. شکر.
    من همیشه با خودم فکر میکردم که آدم وقتی میمیره که دیگه هیچ کس ازش یادی نکنه. همیشه میگفتم من چه کاری میتونم بکنم که هیچ وقت از یاد کسی نرم.
    نسلها هم که بگذره، شما کاری کردی که از یاد کسی نمیری. به زندگیت افتخار کن رفیق. کاش مثل تو بودیم...
    نفست گرم، امیدوارم درمان ها تاثیر گذار باشن. وسط درمان ول نکن. ادامه بده، سرطانه، رفتار غیر قابل پیش‌بینی داره. ممکنه یهو خاموش شه. به هیچ وجه هم سراغ طب سنتی نرو. اینها فایده که ندارن هیچ،‌ تو رو با کلی عارضه کبدی و کلیوی و نهایتا پیشرفت استیج بیماری تنها میذارن.
    شما انسان بزرگی هستید و یادگاری های بزرگی برای بخش بزرگی از مردم دارید، چه شمارا بشناسند چه نشناسند. شما در تاریخ ثبت شده‌اید. از صمیم قلب و با چشمانی اشکبار، بدون ترحم برای شما آرزوی سلامتی میکنم و امیدوارم حالتان بهبود پیدا کند. امیدتونو از دست ندید ایشالا سلامتی کامل بدست میارید.
    صابر خان دوست داریم ^_^
  • سامان زاهدی
  • صابر عزیز
    آرزوی سلامتی برای شما دارم
    امیدوارم به زودی پست جدیدی منتشر کنی و توش از بهبودت بگیر
    از روز اولی که این پست منتشر شد بارها و بارها اومدم توی وبلاگت به امید آپدیت جدید
    میدونم که خیلی زود این اتفاق میوفته
    فقط لطفا و خواهشا به دنبال طب سنتی نرو
    صابر جان سلام
    چطوری
    امروز دوباره یادت افتادم
    انشاالله که بهتر میشی 🤲

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی

    saber.rastikerdar بر روی جی‌میل گوگل
    github.com/rastikerdar
    twitter.com/rastikerdar
    instagram.com/rastikerdar