صابر

چای می‌خورین یا قهوه؟

لباس نو

يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۴۸ ب.ظ
بالاخره تصمیم گرفتم برای وبلاگ یه لباس نو بدوزم. من نه تنها خیاط نیستم بلکه خوش سلیقه هم نیستم اما خب راستشو بخواهید از طرح‌های جدید که فکر می‌کنم به مینیمالیسم یا همچین نامی تعبیر می‌شوند خسته شدم. همهٔ سایت‌های جدید شبیه به هم شده‌اند. تلاش کردم از اون فضای همه‌گیر و واگیر فاصله بگیرم و خب امیدوارم بد نشده باشه!
توی این سایت تصاویر باکیفیت زیادی با فرمت png که همگی transparent نیز هستند می‌تونید پیدا کنید. مثلا کلی تصویر پرنده زیبا از اینجا قابل دریافته. دستشون درد نکنه.
توی این صفحه هم می‌تونید چند تا عکس png خوب از شاخه درخت پیدا کنید.
اون چراغ رو هم از اینجا گرفتم.

پ.ن اگر جاوااسکریپ روی بلاگ بیان فعال بود کارهای جالبی می‌شد انجام داد.
پ.ن۲ اگر وبلاگ، وبسایت یا صفحه‌ای می‌شناسید که به نظر خودتان زیبا و دلنشین و یا خلاقانه طراحی شده در قسمت نظرات معرفی بفرمایید تا من و سایر دوستان هم بتونیم استفاده کنیم.
پ.ن۳ اگر مایل بودید قالب وبلاگ را نقد کنید.
  • صابر راستی کردار

قالب

نظرات (۱۱)

راستش سواد کامپیوتری من چیزی در حد همون خاموش روشن کردنه و از این اتفاقهایی که تو وبلاگ شما افتاده سردرنمیارم . با این حال این چراغهای کنار پستها خیلی جالبند !
پاسخ:
اتفاقا نداشتن سواد کامپیوتری هم در اینجا یک حسن به حساب میاد تا از منظر یک فرد معمولی (غیر کامپیوتری) نظرتون رو بیان بفرمایید. در واقع می‌خواستم سلیقه مخاطب رو در مورد این نوع سبک‌ها جویا بشم.
قالبتون عالیه:)
واسه ماهم بسازید:)
تندرست وشادوموفق باشید
پاسخ:
ممنون.
خب هر قالبی باید با روحیه، سلیقه و به نوعی با محتوای وبلاگ و نویسنده‌اش سازگار باشه. قالب ساختن هم حقیقتا کار زمان‌بر و حوصله بریست که البته از عهده من نیز به کل خارجه اگر چه خیلی جذابه. اما اگر قالب همین وبلاگ منظورتونه، برای استفاده آزاد هست، اگر فکر می‌کنید با روحیه شما سازگاره.
ضمنا من اگر جای شما بودم قالب فعلی وبلاگتون رو عوض می‌کردم.
زنده باشید.
  • محسن برجی
  • فرمت خوبی شده است و به فضا و حال و هوای فونت‌هایی که طراحی کرده‌اید هم می‌آید.
    البته به شخصه مدل‌های مینیمال را برای سایت‌های شخصی خیلی نمی‌پسندم. این قالب هم در مدل قالب‌های مینیمال قرار می‌گیرد.
    المان‌های گرافیکی استفاده شده، زیبا و به‌جا هستند.
    پاسخ:
    راستش اینکه این طرح مینیمال باشه تردید دارم. یه جورایی به نظر خودم با توجه به شاخص های طراحی مینیمال، نمی‌تونه باشه. شاید هم اشتباه می‌کنم.
    ممنونم برای نظر.
    قشنگ و دوست‌داشتنیه، مبارک باشه!
    پاسخ:
    :)
  • امیررضا شهابی
  • زیباست :)
    پاسخ:
    :)
    سلام؛
    در مورد "پ.ن۲": قالب این وبلاگ = salam.blog.ir
    تشکر از شما
  • علی زارع شاهی
  • استفاده از فونت خوانا به همراه پس زمینه ی آرام و دل نشین نکات مهمی است که در قالب به خوبی پیاده شده و کاربر از بودن در وبلاگ احساس خستگی نمی کنه(البته تا زمانی که به خوندن مطالب مشتاق باشه)
    خیلی کارتون با ارزشه اگه می تونستید این روند رو ادامه بدید عالی میشه
    به نظرم این مورد که بهترین ها رو به صورت رایگان در اختیار عموم قرار دادید نوعی باقیات و صالحات براتون حساب میشه و شاید بهره مادی خاصی نداشته باشه اما تشکر ها و دعا های زیادی به حساب شما واریز میشه (:
    پاسخ:
    این روزها قالب‌ها توی وب شبیه به هم و بیش از حد ساده شده‌اند. کمتر خلاقیتی درشون دیده میشه.
    بک گراند وبلاگتون رو از کدوم سایت دانلود کردید ؟؟
    پاسخ:
    فکر می‌کنم سایت سابتل پترنز بود که ظاهرا تعطیل شده. وب‌سایتهایی که پترن یا تکسچر رایگان ارائه می‌دن اینقدر زیاد هست که راحت با جستجو پیدا می‌کنید. اصلش خاکستری بود که من توی برنامه گیمپ رنگش رو تغییر دادم.
  • علیرضا آهنی
  • میشه یه مورد رو نام ببرید ؟؟؟
    پاسخ:
    پیدا کردم. این آدرس کپی سایت اصلی هست:
    چون تحریم هستیم باید با فیل‌شکن ببینید.
  • علیرضا آهنی
  • اممم میتونید یک مورد که فیلتر نباشه رو نام ببرید ؟
    ببخشید.
    توی انجمن های قالب گراف و هایپرتمپ هم مطرح کردم کسی جواب نداد.
    پاسخ:
    فیلتر نیست. تحریم کرده که با آی‌پی غیر از ایران باز میشه. اما خب این یکی هم خوبه:
    در واقع این هم پترن‌های سایت اصلی رو کپی کرده.
    سلام خسته نباشید.. ببخشید، اسم فونت تیتر عناوین وبلاگتون چیه؟ خیلی دنبالش گشتم
    پاسخ:
    فونت ساحل که سه حالت داره. معمولی، ضخیم، تیتر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی

    saber.rastikerdar بر روی جی‌میل گوگل
    github.com/rastikerdar
    twitter.com/rastikerdar
    instagram.com/rastikerdar