صابر

چای می‌خورین یا قهوه؟

بیدار شو پیرمرد

يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴ ق.ظ

امروز صبح زود توی خواب یا همون رویام صدای فکر می کنم قمری میومد. تصور کن وسط اون همه ماجرا و اتفاقات هی صدای قمری میاد. هو هو هوهوهو. خلاصه همه چی به هم ریخته بود. می‌گفتم یعنی چی! آخه این صدا از کجا میاد! این چه وضعشه مسخره شدیم :D معادلات خوابمون به هم ریخته بود که یک دفعه بیدار شدم دیدم لب پنجره یه دونه نشسته داره میخونه! صداش حزن انگیزه اگرچه اسمش خندانه! صداشو این پایین گذاشتم:


فایلش رو از اینجا برداشتم.

چقدر پرنده‌ها زیبا هستند.
  • صابر راستی کردار

نظرات (۳)

چه تیتر بامزه ای! :)
اسمش خندانه؟! یعنی چی ؟ متوجه نشدم!
پاسخ:
اسم لاتینش هست Laughing Dove که نمی دونم معنیش میشه قمری خندان، خوشحال یا ...
  • آقای خوش فکر
  • آره گاهی واقعیت بیرونی با خواب می آمیزه و یه داستانی برا خودش ایجاد می کنه !
    پیش اومده که بقیه داشتن در مورد چیزی حرف میزدن و من خواب بودم و صحبتشون به صورت تصویری تو خوابم شبیه سازی شده :)
    پاسخ:
    جالبه! یه مستند در مورد خواب توی شبکه مستند دیدم خیلی برام جالب و عجیب بود که چه دنیای پیچیده ای داره!
    سلام اقای راستی کردار 
    بنده یه فایل از فونت ایران سنس دارم فایل woff هستش
    چجوری میتونم فونت وبلاگمو این فایل بزارم 
    میشه مراحلش رو برام بگید ممنون میشم
    پاسخ:
    سلام
    فکر میکنم در بسته ای که از سایت اصلی فونت خریده اید آموزش نحوه استفاده از فونت قرار داده شده. بخش پشتیبانی سایتشون هم به شما کمک می کنند.
    البته اگر فونت را خریداری نکرده اید استفاده از آن به لحاظ اخلاقی اشکال دارد. به هر صورت آموزش استفاده از فونت به وفور در وب پیدا میشه که من دیدم هر چی بخوام توضیح بدم باید دوباره همان ها را تکرار کنم:
    yon.ir/KFku
    yon.ir/V2jA
    yon.ir/1cdd
    و ده ها صفحه با توضیحات مشابه.

    موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی

    saber.rastikerdar بر روی جی‌میل گوگل
    github.com/rastikerdar
    twitter.com/rastikerdar
    instagram.com/rastikerdar